سلام خدمت همگی شما عزیزان . امروز قصد داریم افزونه های جیبمی برای سیستم های مختلف رو خدمت شما معرفی کنیم . همانطور که میدونید جیبمی یک سیستم درگاه واسط هست . سیستمی که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد . این درگاه واسط پرداخت افزونه هایی برای سیستم های مختلف پرداخت و فروشگاهی ارائه داده است که با استفاده از آن میتوانید از قابلیت پرداخت برای فروشگاه های خود استفاده کنید .

افزونه های جیبمی برای سیستم های مختلف

میشود به جرات گفت برای 99 درصد استفاده کاربران ایرانی افزونه برنامه نویسی و آماده شده است . در صورتی که میخواهید برای یک سیستم پرداخت شخصی و اختصاصی برنامه نویسی کنید میتوانید از راهنمای اتصال و نمونه کد قرار داده شده در سایت جیبمی استفاده کنید .

وردپرس دارای سه نوع سیستم فروشگاهی میباشد . ووکامرس ، Easy Digital Download و Paid Downloads که با کلیک بر روی نام هر کدام میتوانید افزونه های مربوط به این افزونه های فروشگاهی را دانلود و استفاده کنید .

سیستم مدیریت محتوای جوملا دارای یک افزونه فروشگاهی قوی در رده خود به نام ویرچو مارت است که جیبمی ماژول پرداخت مربوط به این افزونه را نیز برنامه نویسی کرده است .

 

به سراغ سیستم های فروشگاهی میرویم . جایی که اکثر سایت های ایرانی از آنها استفاده میکنند . سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ نیز سیستم دیگری است که جیبمی با افتخار افزونه مربوط به این سیستم فروشگاه ساز را ارائه کرده است .

در سوی دیگر اپن کارت وجود دارد . این سیستم دارای 2 نسخه متفاوت است که به دلیل ساختار جدا افزونه های جیبمی برای این سیستم فروشگاهی در دو نسخه اپن کارت 1.5 و اپن کارت 2 میباشد .

لازم به ذکر هست که در صورتی که بر روی نام هر کدام از سیستم ها کلیک کنید فایل افزونه مربوط به اون رو میتونید دانلود کنید . البته در پایان مطلب لینک مربوط به صفحه دانلود افزونه های جیبمی برای سیستم های مختلف قرار میگیره که میتونید آنها را به صورت یکجا مشاهده کنید .

 

سیستم دیگر فروشگاهی که در ایران در حال استفاده میباشد توماتوکارت است . اگر شما از سیستم های فروش اکانت های مجازی استفاده میکنید احتمالا با نام Virtual Freer و CardStore آشنایی دارید که جیبمی همچنین برای این دو سیستم نیز افزونه درگاه پرداخت خود را آماده کرده است .

افرادی که هاست ، سرور مجازی و محصولات مشابه به این را میفروشند احتمالا نام WHMCS را شنیده اند . جالب است بدانید جیبمی برای این سیستم هم ماژول درگاه پرداخت دارد !

اگر شما با انجمن ساز ها کار میکنید افزونه های vbulletin 4 paid subscription مربوط به انجمن ساز ویبولیتن ، IPB و IP Nexus برای شما جالب باشد .

 

در پایان اگر از افزونه حق عضویت مربوط به جوملا استفاده میکنید میتوانید از افزونه پرداخت RSMembership مربوط به جیبمی استفاده کنید .

به جهت اهمیت موضوع دوباره خدمت شما عرض میکنم که با کلیک بر روی نام هر سیستم میتوانید افزونه مربوط به آن را به صورت فایل فشرده دانلود کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید لینک صفحه افزونه های جیبمی برای سیستم های مختلف در پایان همین مطلب آمده که میتوانید تمامی افزونه ها را در یک صفحه مشاهده کنید .

همچنین اگر افزونه خاصی مد نظرتون هست میتونید در صفحه تماس با ما در سایت جیبمی درخواست بدید تا جهت استفاده آماده و برای دانلود قرار داده شود .

ممنونم از همراهی شما عزیزان .