همه ی ما کاربران همیشه به دنبال راحتی کار خود هستیم ، همیشه از کارهایی حتی آسان شانه خالی میکنیم ، مثلا چه بهانه هایی داریم ؟

سایت برای من باز نشد ، سرعت اینترنتم پایین است ، مشکل مرورگر دارم و …

ما اینجا آمدیم تا کار شما را آسان تر کنیم و بهانه های شما را کمتر !!! ارسال مطلب درون سایت از طریق ایمیل ، دیگه چی میخواهید از این بهتر !! من که چیزی به ذهنم نمیرسه . امیدوارم از این مطلب خودشتون بیاد.

وردپرس این اجازه رو به شما میدهد تا مطالب درون سایت وردپرسی خودتان را از طریق ایمیل ارسال کنید . ما به شما نشان میدهیم که چگونه میتوان اینکار را انجام دادو مطمئن هستیم که این آموزش برای شما بسیار کاربردی خواهد بود .

چه کسانی نیاز به ارسال ایمیل برای قرار دادن مطلب در سایت دارند ؟

در بعضی از کشورها همانند ایران دسترسی به بعضی سایت ها ممکن است مجاز و ممکن نباشد ، ممکن است بر اساس سیاست یک سایت این مورد امکان پذیر نباشد و موارد دیگر

البته افراد تنبل را نباید از این قضیه مستثنی دانست !! (یک نمونه بارز این مسئله نویسنده ی این مطلب میباشد !)

اگر دسترسی اینترنت شما به سایت امکان پذیر نباشد اما سایت اصلی فعال باشد این روش بسیار سودمند است و حتی برای روزنامه نگار ها نیز این مسئله مفید است . در هر جا که دسترسی اینترنت محدود باشد این مسئله حتما مفید است.

تنظیمات ارسال مطلب از طریق ایمیل چگونه فعال میشود ؟

اول از همه شما باید یک ایمیل محرمانه با دسترسی POP3 ایجاد کنید .

شما میتوانید این ایمیل را با استفاده از جیمیل و یا دامنه ی سایت خودتان بسازید . اکثر هاستینگ ها امکان ساخت ایمیل برای کاربران خودشان را فعال کرده اند .

زمانی که ایمیل را ساختید باید مطمئن باشید حدس آن برای افراد سودجو غیر ممکن است ، برای مثال به این ایمیل توجه کنید : xdakcfjs9843@gmail.com

خیلی مهمه که این ایمیل قابل حدس نباشد چون ایمیل دریافتی به عنوان مطلب در سایت شما منتشر خواهد شد .

زمانی که این کار را انجام دادید مرحله ی بعدی این است که تنظیمات ارسال از طریق نوشته را در وردپرس فعال کنید ، برای این کار از منوی تنظیمات گزینه نوشتن را انتخاب کنید .

ارسال مطلب درون سایت از طریق ایمیل
ارسال مطلب درون سایت از طریق ایمیل

البته انتظار میره این ویژگی در نسخه های بعدی وردپرس برداشته بشه به همین خاطر ما سعی کردیم یک افزونه هم برای کار شما بهتون معرفی کنیم .

تنظیمات ارسال مطلب از طریق ایمیل با افزونه Postie

اولین کار این است که افزونه Postie را نصب و فعال کنید .پس از فعال سازی افزونه به صورت خودکار گزینه ای را در منوی مدیریت شما به وجود می آورد .با کلیک کردن روی آن صفحه ای مانند صفحه ی زیر مشاهده خواهید کرد .

ارسال مطلب درون سایت از طریق ایمیل
ارسال مطلب درون سایت از طریق ایمیل

اطلاعات درون تصویر گویای موارد مورد نیاز برای افزونه می باشد . اگر شما از اکانت جیمیل برای ارسال مطالب از طریق پست الکترونیک استفاده میکنید باید مطمئن شوید pop3 برای حساب شما فعال است ، با ورود به جیمیل خود و زدن گزینه تنظیمات و رفتن به تب Forwarding and POP/IMAP میتوانید گزینه pop3 را فعال کنید .

تنظیمات جیمیل
تنظیمات جیمیل

تنظیمات افزونه Postie را در مطلب بعدی برای شما توضیح خواهیم داد . امیدواریم که از این مطلب آموزشی لذت برده باشید