با سلام خدمت تمام آی وحیدی های عزیز ، امروز یک آموزش دیگر برای شما آماده کرده ایم ، در این آموزش شما یاد میگیرید چگونه اطلاعات نویسنده ی مطلب را درون صفحه ی نوشته ی وردپرس قرار دهید ، این آموزش بسیار آسان است و فقط نیاز است شما دو کد را درون فایل های قالب خود قرار دهید . پس با ما در این آموزش همراه باشید .

آموزش نمایش اطلاعات نویسنده در مطلب

در ابتدا نیاز است کد خواندن اطلاعات و مطلب را درون فایل single.php قالب وردپرسی خودتان پیدا کنید ، پس به درون پوشه ی قالب سایت خود رفته ، سپس فایل single.php را باز گرده و به دنبال کد زیر بگردید :

<?php the_content(''); ?>

پس از اینکه کد بالا را پیدا کردید سپس کد زیر را در ادامه ی کد بالا قرار دهید :

<?php if ($lw_post_author == "true" && is_attachment() != TRUE) : ?>
<div >
<div >
<?php echo get_avatar( get_the_author_id(), '28' ); ?>
</div>
<div >
<h4>
<?php _e('Author','lightword'); ?>: <a href="<?php the_author_url(); ?>"><?php the_author(); ?>
</a>
</h4>
<?php the_author_description(); if(!get_the_author_description()) _e('No description.
Please update your profile.','lightword'); ?>
</div>
<div >
</div>
</div>
<?php endif; ?>

با استفاده از این کد اطلاعاتی درباره ی نویسنده ی مطلب در زیر مطلب نمایش داده میشود ، در صورتی که اطلاعاتی درباره ی نویسنده درون سایت وارد نشده باشد پیغامی با نام Please update your profile. برای کاربر نمایش داده خواهد شد .

کار شما در اینجا تمام است  و فقط کافی است شما در فایل استایل قالب خود با نام style.css  بلاک های مناسبی را برای این قسمت قرار دهید .

امیدواریم از مطلب آموزش نمایش اطلاعات نویسنده در مطلب استفاده ی کافی را برده باشید ، در صورتی که آموزش خاصی مورد نیاز شما میباشد میتوانید در قسمت نظرات اعلام کنید تا برای شما به صورت رایگان در بلاگ آی وحید قرار داده شود .