با سلام خدمت دوستان عزیز و تسلیت به مناسبت این ایام

در سه قسمت قبلی از آموزش ریسپانسیو کردن سایت وردپرسی به بررسی 3 افزونه معروف پرداختیم و اکنون به سراغ چهارمین افزونه میرویم تا ان شاءالله کم کم به پایان این آموزش نیز نزدیک شویم .

این قسمت از آموزش به معرفی افزونه ای به نام WordPress Mobile Pack 2.1.3 اختصاص دارد . لطفا برای خواندن مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت - افزونه - قسمت چهارم

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت چهارم

افزونه WordPress Mobile Pack 2.1.3

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت - افزونه - قسمت چهارم

 

این افزونه به شما این امکان را میدهد تا بتوانید پکیجی از وب سایت خود را مخصوص سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف آماده کنید . این افزونه دسترسی کاربرانتان را از طریق برنامه ی ساخته شده به صورت ریسپانسیو فراهم می آورد . در حال حاضر افزونه همراه با شش نوع ظاهر از پیش تعریف شده موجود میباشد . همچنین این امکان وجود خواهد داشت که کاربر بتواند صفحه ی وب سایت شما را به صورت تمام صفحه (full screen) مشاهده نماید .

نسخه ی منتشر شده فعلی از افزونه فوق 2.1.3 میباشد که در حال حاضر بر روی بیش از 30 هزار نصب و فعال میباشد .

برای کار با افزونه WordPress Mobile Pack 2.1.3  نیازمند وردپرس نسخه 3.5 به بالا هستید

افزونه سازگار با 99% سیستم عامل های مختلف گوشی میباشد و نصب آن بر روی سایت مانند تمامی افزونه های دیگر است ، پس از نصب گزینه ای به نام WP Mobile Pack اضافه خواهد شد و با رفتن به قسمت Look & Feel میتوانید ظاهر ، رنگ ، فونت و آیکون نرم افزار خود را مشخص کنید .

قسمت Content برای فعال و یا غیر فعال کردن دسته بندی خاص و اضافه نمودن آن به برنامه میباشد .لینک دانلود و صفحه افزونه در مخزن وردپرس در زیر مطلب موجود است .

امیدواریم که از این قسمت از آموزش ریسپانسیو کردن سایت لذت کافی را برده باشید ، قسمت بعدی از آموزش ریسپانسیو کردن سایت در بحث افزونه ها قسمت آخر میباشد و اگر خدا بخواهد قسمت های بعد از آن به سراغ مباحث حرفه ای تر و کد نویسی قالب می پردازیم .

 

آرشیو آموزش ریسپانسیو کردن سایت :

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت اول

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت دوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت سوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت چهارم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت آخر