با سلام خدمت شما کاربران عزیز . امروز آموزش رفع خطای Open Stream رو براتون آماده کردیم . بعضی اوقات ممکن است با این خطا در مدیریت وردپرس خودتان روبه رو شوید . دلیل بروز این خطا ناتوانی سایت در بارگذاری کردن فایل های درون کد وبسایت میباشد . زمانی که این خطا روی میدهد وردپرس به بارگذاری سایت ادامه داده و یک پیغام خطا نمایش میدهد . در دیگر اوقات تنها یک خطا به شما نمایش خواهد داد و سایت شما لود نخواهد شد . حال برای رفع این مشکل پیشنهاد میکنیم که به ادامه مطلب مراجعه کنید .

آموزش رفع خطای Open Stream

خطاهایی که ممکن است مشاهده کنید مشابه خطای زیر است :

Warning: require(/home/website/wp-includes/load.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/website/wp-settings.php on line 19 
 
Fatal error: require(): Failed opening required ‘/home/website/wp-includes/load.php’ (include_path=’.:/usr/share/php/:/usr/share/php5/’) in /home/website/wp-settings.php on line 19

یک نمونه خطای دیگر به صورت زیر میباشد :

Last Error: 2018-04-04 14:52:13: (2) HTTP Error: Unable to connect: ‘fopen(compress.zlib://https://www.googleapis.com/analytics/v3/management/accounts/~all/webproperties/~all/profiles?start-index=1): failed to open stream: operation failed’

آموزش رفع خطای Open Stream :

همانگونه که عرض کردیم خطا میتواند به دلایل مختلف و با پیغام های مختلف رخ دهد . در هر شرایطی ، خطا میتواند توسط یک دلیل رخ دهد . به عنوان مثال ، عدم دسترسی ، ناموجود بودن فایل ، غیر فعال بودن تابعی در سرور و … . حالا اگر خطای شما با عبارت “no such file or directory” همراه بود ، شما لازم دارید به کدهاتون نگاهی بیندازید .

اگر به همراه همان خطا نام فایل قالب یا افزونه ای بود ممکن است افزونه تان درست نصب نشده باشد یا اینکه فایل هاش در دسترس نباشد . احتمال این هم وجود دارد که آن فایل مد نظر پاک شده باشد . با این حال ممکن است فایل مورد نظر وجود داشته باشد اما به دلیل عدم وجود فایل Htaccess این خطا روی دهد . به همین جهت از پنل مدیریت وردپرس به تنظیمات و گزینه پیوند یکتا رفته ، گزینه مد نظر خودتان را انتخاب کنید و سپس ذخیره کنید . با این کار فایل htaccess مجدد تولید خواهد شد .

آموزش رفع خطای Open Stream
آموزش رفع خطای Open Stream

 

اگر خطا با عبارت “Permission denie” همراه بود یعنی وردپرس اجازه دسترسی به اون پوشه و یا فایل رو نداره . باید سطح دسترسی رو تنظیم کنید که معمولا در این حالت دو مورد کاربر و پرمیشن فایل و پوشه ها مورد نظر هست . ( پرمیشن فایل ها معمولا 644 و پوشه ها 755 است )

در آخر ممکنه خطا مربوط به سرویس های API سایت های گوگل یا فیسبوک و از این جمله سایت ها باشد . بعضی از این سرویس ها نیازمند اعتبار سنجی هست که شما باید در سایتشون ثبت نام کنید و یا مشخصات سایتتون رو بدید . بعضی دیگر باید از برنامه نویستان کمک بخواهید تا مشکل را برای شما حل کند ، زیرا ممکن است مشکل مربوط به کدهای افزونه و یا قالبتان باشد .

امیدوارم که از این مطلب استفاده و لذت کافی برده باشید .