سلام به شما آی وحیدی ها و وردپرسی های عزیز …

رسیدیم به قسمت هفتم از سری آموزش های حل مشکلات شایع وردپرس ، توی این قسمت از آموزش میخواهیم یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای سایت وردپرسی شما به وجود بیاد رو بررسی کنیم ، همچنین توی این مطلب یک افزونه هم معرفی میشه ، پس با ما همراه باشید !

 

حل مشکلات شایع وردپرس - قسمت هفتم

 

حل مشکل از دست دادن دکمه های موجود در ویرایشگر دیداری :

در ویرایشگر دیداری شما دکمه ای است به نام تغییر نوار ابزار ، وقتی اون دکمه رو میزنید گزینه هایی به ویرایشگرتون اضافه میشه ، به عنوان مثال اضافه کردن ساختار متن و دیگر گزینه های اضافی . بعضی اوقات شده با انتخاب گزینه تغییر نوار ابزار هیچ اتفاقی نمی افتد . اعصابتون خورد میشه ؟ چیکار میکنید ؟ به خودتون فشار نیارین عزیزان

ما اینجا هستیم تا مشکلتان را حل کنیم ، پس این آموزش را حتما دنبال کنید

بعضی از سایت ها از TinyMCE Advanced plugin استفاده میکنند ، این افزونه ممکن است فایل هاش ناقص شده باشه یا مشکلی برای مرورگر شما پیش آمده باشد . حالا ما میخواهیم بررسی کنیم و مشکل رو رفع کنیم :

1- خالی کردن کش مرورگر :

در بعضی مواقع مشکل از مرورگر شماست ، فقط کافیست کش مرورگر خود را خالی کنید ، دوباره تست کنید ، با یک سیستم دیگر هم تست کنید

مشکلات رو بررسی کنید اگر رفع نشد بریم سراغ مرحله بعدی

2- جایگزین کردن فایل های ویرایشگر :

ممکن است مشکل با آپدیت کردن وردپرس شما بوجود آمده باشد ، یک بار فایل های ویرایشگر رو دانلود کنید ، سپس سعی کنید فایل ها را درون پوشه /wp-includes/js/tinymce/ قرار دهید . با این کار به احتمال بالا مشکلتان حل خواهد شد ، اما اگر بازم مشکلتون حل نشد راه سومی هم برای شما وجود دارد .

3- ویرایش فایل wp-config :

فایل wp-config.php را درون هاستتان باز کنید و کد زیر را درون آن قرار دهید :

define('CONCATENATE_SCRIPTS', false);

با این کار مشکل بیشتر کاربرانی که این خطا را گزارش کرده بودند حل شد ، شما هم میتوانید امتحان کنید ! فایل موجود در این مطلب مربوط به ویرایشگر میباشد .

امیدواریم از این قسمت آموزش حل مشکلات شایع وردپرس راضی بوده باشید .