با سلام خدمت شما کاربران عزیز ، امروز آموزش ترجمه افزونه های وردپرس به زبان دلخواه را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از این آموزش استفاده کافی رو ببرید ، این آموزش بیشتر مربوط به تازه کارهایی است که میخوان افزونه دلخواه خودشون رو در زبان فارسی ترجمه و در سایت خودشون استفاده کنند .

آموزش ترجمه افزونه های وردپرس به زبان دلخواه

ما سه روش پیشنهادی را به شما آموزش میدهیم ، که میتوانید به صورت دلخواه از یکی از آن ها استفاده کنید ، روش اول در همین مطلب و ان شاء الله دو روش بعدی در مطلب بعدی برای شما آماده خواهد شد .

روش اول : کمک به ترجمه افزونه در زبان رسمی خودمان 

خب این روش یکی از آسان ترین روش هایی هست که برای ترجمه افزونه موجود هست و ممکنه مورد استقبال شما قرار بگیره چون نه نیاز به نصب چیز خاصی و حتی نیاز به استفاده از سایت خودتون هم نیست !

خوبی این روش اینه که شما با ترجمه خودتون کمک میکنین به بقیه که بتونند از زبان مورد نظر شما در سایتشون استفاده کنند ، حتی چندین نفر میتونند یک افزونه رو ترجمه کنند ، اون هم با کمک همدیگه!

سایت WordPress.org اکنون ابزاری در سایت خودش قرار داده که با استفاده از اون شما میتونین افزونه مورد نظر خودتون رو به زبان خودتون ترجمه کنین !

زمانی که شما از صفحه یک افزونه دیدن میکنید ممکنه نوار سبز رنگی رو مشاهده کنین که بگه افزونه به زبون شما ترجمه نشده ، و حاوی یک لینک هست که میتوین در تصویر زیر هم ببینید :

آموزش ترجمه افزونه های وردپرس به زبان دلخواه - قسمت اول
آموزش ترجمه افزونه های وردپرس به زبان دلخواه – قسمت اول

 

اگر شما این گزینه رو مشاهده نکردید میتونید به وب سایت ترجمه وردپرس مراجعه کنید .

پس از مراجعه به سایت از شما زبانتون رو میپرسه و بعد از اون میتونین همکاری کنین !

آموزش ترجمه افزونه های وردپرس به زبان دلخواه - قسمت اول
آموزش ترجمه افزونه های وردپرس به زبان دلخواه – قسمت اول

در صفحه ترجمه شما میتونید کلمات مد نظرتون رو ببینید و اون ها رو به زبان مورد نظرتون ترجمه کنید ، خیلی راحت و ساده !!

امیدوارم که از این قسمت اول آموزش استفاده کافی رو برده باشید ، منتظرمون بمونید تا در مطلب بعدی دو روش دیگر رو بهتون آموزش بدیم . 🙂