دانلود قالب رایگان ، ریسپانسیو و بوت استرپ مخصوص شرکت ها و نمایش خدمات و نمونه کارها HTML Bootstrap

لینک دانلود تصحیح شد

قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap یک قالب تمیز ، ساده ، ریسپانسیو و چند کابردی ساخته شده با بوت استرپ . قالب قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap شوالیه حاوی بخش هایی برای نمایش خدمات ، ویژگی ها ، نمونه کارها ، نظرات مشتریان ، لوگو حایمیان یا شرکت های طرف قرار داد ، افراد تیم ، اطلاعات شرکت شما و فرم تماس با ما است که می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند . قالب شوالیه مناسب طراحان گرافیک و یا تیم های طراحی سایت نیز هست. همین حالا قالب قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap شوالیه را دانلود کنید و لذت ببرید.

line

ویژگی های قالب قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap :

. شیک و مدرن ( فلت )
. ریسپانسیو Responsive
. ایجاد شده با بوت استرپ Bootstarp. طراحی بصورت رتینا
. قابل تغیر سایز
. کاملا رایگان

این قالب جدول برای نمایش تعرفه های شما ندارد ، در صورت نیاز به این پست مراجعه کنید .

در صورتی که برای مدیریت و یا کاربران نیاز به پنل شیک و فلت داید به این پست مراجعه کنید .

Bootstrap چیست؟

Bootstrap مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و سایر المان های مورد نیاز طراحی وب می باشد.
Bootstrap در ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون و در جهت ایجاد یک چارچوب ظاهری مشخص و یکسان در ابزارهای توییتر طراحی و نوشته شد. قبل از شروع این پروژه نمونه های زیادی با همین رویکرد ایجاد شده بود که همگی با سرنوشتی مشابه و عدم استقبال طراحان وب دنیا مواجه شده بودند. به دلیل وجود مشکلات اساسی در نمونه های دیگر، سازنده اصلی توییتر یا همان مارک اتو تصمیم به ساخت یک سیستم داخلی و قدرتمند برای خود با نام Bootstrap گرفت.

»»  پست مربوط به اطلاعات کامل راجع به فریم ورک بوت استرپ

[su_button url=”https://ivahid.com/wp-content/uploads/2016/01/Knight-Bootstrap-Theme.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#45b40d” color=”#ffffff” size=”4″ radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” text_shadow=”0px 1px 0px #727272″]دانلود قالب شرکتی HTML Bootstrap[/su_button]

قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap

دانلود قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap
قالب رایگان شرکتی HTML Bootstrap