با سلام خدمت شما دوستان آی وحیدی عزیز

امروز میخواهیم قسمت آخر از آموزش ریسپانسیو کردن سایت مربوط به مبحث افزونه ها را برای شما داشته باشیم ، امیدواریم تا این جای کار استفاده کرده باشید و در قسمت آخر هم که الان دارم براتون مینویسم از مطلب استفاده کنید ، ان شاء الله تمامی عزیزان سایتشون رو به صورت ریسپانسیو بدون هیچ دردسری آماده کنند و این نکته هم یادتون باشه هیچ کاری خوب نمیشه مگر اینکه براش زحمت بکشید و تلاش کنید ، پس به غیر از این افزونه ها سعی کنید خودتون هم سایتتون رو با کد نویسی ریسپانسیو کنید که ان شاء الله اون رو هم در آینده نزدیک براتون در جلسات کاملی توضیح خواهیم داد.

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه ها – قسمت آخر

افزونه WP Mobile Edition

سایت های موبایل واقعی حتما ظاهری بهتر نسبت به دیگر سایت ها برای نمای ریسپانسیو دارند . افزونه WP Mobile Edition به شما این کمک را میکند تا سایتتون رو به یک نسخه بسیار واقعی متناسب با نسخه موبایل و سیستم عامل های آن مانند اندروید ، IOS  و ویندوز فون آماده کنید . این افزونه یک سوئیچر موبایل دارد که به صورت هوشمندانه وقتی سایت را از طریق موبایل باز میکنید به آن را به صورت ریسپانسیو نمایش می دهد ، تم مربوط به موبایل بسیار کم حجم بوده و بسیار سریع لود میشود . این افزونه همچنین قابلیت سازگاری با اکثر گوشی های هوشمند را دارا می باشد .قالب موبایل آماده شده دارای سئو بسیار خوب میباشد و تمام مواردی که یک سایت موبایلی نیاز دارد را در خود گنجانده است .

نسخه فعلی افزونه 2.3 میباشد که تا وردپرس 4.2.2 یعنی نسخه فعلی سازگاری دارد و شما میتوانید از طریق لینک آن در زیر مطلب ، آن را دانلود کنید .

اگر شما هنوز هم دنبال افزونه های متفاوت میگردید میتوانید از طریق سایت مخزن افزونه وردپرس اقدام به جستجوی افزونه کنید

امیدواریم این 5 قسمت آموزش ریسپانسیو کردن سایت به شما کمک کرده باشد ، ان شاء الله در روزهای آتی آموزش های کد نویسی برای ریسپانسیو کردن را شروع خواهیم کرد .

آرشیو آموزش ریسپانسیو کردن سایت :

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت اول

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت دوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت سوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت چهارم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت آخر