yoast 8 هم منتشر شد و دیگه ما آماده شدیم برای گوتنبرک . ظاهری زیبا در دو حالت مختلف برای سازگاری با ویرایشگر جدید و کلاسیک وردپرس که پاسخگوی هر دو نوع نیاز کاربران و سلایق آنها باشد . علاوه بر این تغییرات دیگری در این افزونه وجود داشته که به اطلاع شما میرسانیم .

افزودن نوار کناری yoast به ویرایشگر گوتنبرگ

در نسخه 8 افزونه yoast در صورتی که شما از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده میکنید افزونه yoast به نوار کناری ویرایشگر اضافه میشود . این یک ایراد یا مشکل نیست و البته طراحی سازندگان افزونه میباشد . اگر شما هنوز از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده میکنید دیگر این افزونه در نوار کناری ویرایشگر مشاهده نخواهد شد .

yoast 8 - پیش به سوی گوتنبرگ
yoast 8 – پیش به سوی گوتنبرگ

تمامی قسمت ها به صورت کوچک شده در اختیار شما قرار گرفته است که در تب های مختلف قابل مشاهده میباشد . بعنوان مثال میتوانید بخش خوانایی را در تصویر زیر مشاهده کنید :

yoast 8 - پیش به سوی گوتنبرگ
yoast 8 – پیش به سوی گوتنبرگ

اگر شما از نسخه کلاسیک ویرایشگر استفاده میکنید از تغییرات بی خبر نخواهید ماند زیرا در این حالت نیز افزونه کمی تغییرات داشته و جعبه متا دوباره بازسازی شده است .

yoast 8 - پیش به سوی گوتنبرگ
yoast 8 – پیش به سوی گوتنبرگ

تغییراتی که در نسخه 8 از افزونه yoast مشاهده شده اکثرا به صورت دیداری و گرافیکی میباشد . امیدوارم که از این مطلب استفاده کافی برده باشید و اگر تغییراتی نیز مشاهده کردید به ما اطلاع دهید تا بقیه کاربران نیز از این تغییرات باخبر شوند .