چرا برای کسب‌وکار خود به وب‌سایت نیاز دارید؟

این مطلب برای هر شخصی که به‌نوعی در بازار فعالیت می‌کند، مانند صاحبِ فعالیتی پررونق، صاحبِ فعالیتی کم رونق، جویای کار، دانشجو و فارغ‌التحصیل کاربردی و آموزنده است.

چرا کسب درآمد از طریق وب‌سایت اهمیت زیادی دارد؟

رشد بی‌سابقه وب‌سایت‌ها انسان‌ها را با فرصت‌های جدیدی مواجه کرده است. یکی از این فرصت‌ها راه‌اندازی وب‌سایت‌های مختلف برای پول درآوردن است. خیلی از افراد با ضرورتِ داشتن وب‌سایت برای حرفه خود آشنایی ندارند. کسب‌وکارهای پررونقی هم هستند که دلشان را به رونق امروز بازار قرص است و هیچ دلیلی برای راه‌اندازی یک وب‌سایت کاری پیدا نمی‌کنند. به عقیده بعضی از افراد، این کار هیچ سودی برای آن‌ها نخواهد داشت!

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نمی‌دانند چرا به وب‌سایت نیاز دارند تا کسب‌وکار خود را گسترش دهند این نوشته را بخوانید. شما با دنبال کردن مطالب این نوشته، 14 علت برای اثبات ضرورتِ داشتن وب‌سایت را خواهید خواند. امیدوارم در انتهای این مقاله متقاعد شده باشید و برای راه‌اندازی وب‌سایتی حرفه‌ای دست‌به‌کار شوید.

 

لطفاً دیدگاه خود را تغییر دهید!

اگر بر این عقیده هستید که طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت سخت و وقت‌گیر است، لطفاً دیدگاه خود را تغییر دهید! یادتان باشد با وجود یک وب‌سایت، شما تجارت خود را در عرصه جهانی به اطلاع دیگران خواهید رساند، مشتریان بیشتری پیدا می‌کنید، فروشتان را افزایش می‌دهید و به افراد بیشتری خدمت‌رسانی می‌کنید. ادامه متن را بخوانید تا بیشتر آگاه شوید.

 

 

کسب درآمد از طریق وب‌سایت

 

چرا برای رونق کار خود به یک وب‌سایت نیاز دارید؟!

  1. شما خودتان را در وب‌سایت خود معرفی خواهید کرد. با ساخت یک وب‌سایت، شما می‌توانید تخصصتان را به گوش تمام دنیا برسانید. به‌این‌ترتیب افراد بیشتری شما را می‌شناسند و به‌طرف شما می‌آیند.
  2. وب‌سایت‌ها تعطیل نمی‌شوند. وب‌سایت‌ها تعطیلی بردار نیستند. شب‌هنگام که همه می‌خوابند و کرکره مغازه‌ها پایین کشیده می‌شود، وب‌سایت‌ها بیدارند و به مخاطبین شما خدمت‌رسانی می‌کنند. بعضی از مردم، عادت دارند که شب‌ها از اینترنت استفاده و وب‌گردی ‌کنند، پس وب‌سایت شما می‌تواند آن‌ها را به سمت خود بکشاند. با کمک یک وب‌سایت، کسب‌وکار شما در طول 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته و 365 روز سال بازاست. چه چیزی از این بهتر؟
  3. با کمک وب‌سایت، می‌توانید محصولات خود را تبلیغ کنید. بهترین روش برای معرفی محصولات، یک وب‌سایت است. هر آنکه از وب‌سایت شما بازدید می‌کند می‌تواند محصولات شرکت شما را مشاهده کند. به همین دلیل می‌توانید اطلاعات بیشتری را به کاربران ارائه دهید، مزایای محصولات خود را بیان کنید، محصول خود را با محصولات مشابه مقایسه کنید، به مشتری برای خرید محصولتان امتیاز دهید و رضایت آن‌ها از خرید را جلب کنید.
  4. با داشتن وب‌سایت، شما می‌توانید خدمات خود را معرفی کنید. از طریق وب‌سایت می‌توانید به معرفی خدمات و چگونگی ارائه آن‌ها بپردازید. این ویژگی بسیار سودمند است؛ زیرا شما برای اینکه خدمات خود را در سازمانی معرفی کنید نیاز دارید تا خدمات خود را به تک‌تک افراد توضیح دهید. با داشتن وب‌سایت از بیان حرفه‌ای تکراری معاف خواهید شد.
  5. با داشتن وب‌سایت می‌توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید. با راه‌اندازی وب‌سایت و معرفی سازمان خود می‌توانید اعتمادسازی کنید. این اعتماد موجب می‌شود تا افراد از شما خرید کرده یا  شما را حمایت کنند. با داشتن وب‌سایتی حرفه‌ای تأثیرگذاری بر مشتری بهتر و موثرتر خواهد شد.
  6. اخبار و اطلاعیه‌های خود را در وب‌سایت منتشر کنید. اگر شما برای شرکت خود وب‌سایتی داشته باشید، می‌توانید اخبار، اطلاعیه‌های کاری، زمان برگزاری سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و افتتاحیه‌ها را در آن قرار دهید. به‌این‌ترتیب کارمندان و علاقه‌مندان شرکت شما، با سر زدن به این وب‌سایت از اخبار و رویدادهای شغلی مطلع خواهند شد.
  7. در وب‌سایت خود آموزش دهید و سود کنید. اگر شما به تدریس علاقه‌مندید و تخصص خاصی هم دارید، از بستر وب‌سایت غافل نشوید. آموزش آنلاین می‌تواند خیلی مؤثر باشد. بسیاری از افراد علاقه دارند که آموزش‌های موردنیاز خود را از دنیای مجازی دریافت کنند. با طراحی دوره‌ها و پکیج‌ها و قرار دادنشان در وب‌سایت، می‌توانید به دیگران آموزش دهید و از این راه درآمد کسب کنید.
  8. تجربه‌های جدیدی را به مخاطبین وب‌سایت خود هدیه می‌دهید. قرعه‌کشی‌های فصلی، هدایای ویژه، تخفیف‌های باورنکردنی، فروش آنلاین بدون اتلاف وقت از جمله تجربه‌ها و لذت‌ها است. این اتفاقات جدید و هیجان‌انگیز با داشتن وب‌سایت امکان‌پذیر می‌شود.
  9. وب‌سایت،عرصه رقابت را هموار می‌سازد. رقابت، چاشنی فعالیت‌های تجاری است. در دنیای مجازی نیز این وب‌سایت‌ها هستند که می‌خواهند از یکدیگر پیشی بگیرند. اگر وب‌سایت نداشته باشید مشتریان شما به‌تدریج به سمت رقبای شما که دارای وب‌سایت هستند سوق داده می‌شوند. برای اینکه بتوان زودتر وارد مسابقه وب‌سایت‌ها شد، باید سریع‌تر وب‌سایت اختصاصی خود را به راه انداخت.
  10. با داشتن وب‌سایت، می‌توانید کسب‌وکار خود را به تمام مردم دنیا نشان دهید. اگر بلندپرواز باشید این موضوع برای شما محقق خواهد شد. می‌توانید اطلاعات و صفحات وب‌سایت خود را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید و بازار خارج از ایران را نشانه بگیرید.
  11. از وب‌سایت خود استفاده کنید و کارمند استخدام کنید. اگر مدیر کسب‌وکار بوده و برای خود وب‌سایت داشته باشید، هر زمان که به نیروی کاری نیاز پیدا کردید می‌توانید آگهی استخدام را در وب‌سایت خود قرار دهید. با این روش، افراد رزومه خود را به ایمیل حرفه‌ای شما می‌فرستند و شانس خود را برای استخدام می‌سنجند.
  12. تصاویر، فیلم‌ها و فایل‌های چندرسانه‌ای را با دیگران به اشتراک می‌گذارید. وب‌سایت، ابزاری فوق‌العاده برای اشتراک‌گذاری فایل‌های چندرسانه‌ای است. با قرار دادن فایل‌های چندرسانه‌ای مانند فیلم، عکس، مقاله و اینفوگرافیک در وب‌سایت به تمام مردم اطلاع‌رسانی می‌کنید و از توجه مخاطب بهره‌مند می‌شوید.
  13. در وب‌سایت، می‌توانید با مشتریان خود تبادل برقرار کنید. به کمک وب‌سایت شما قادر هستید با مشتریان خود حرف بزنید، از آن‌ها نظرسنجی کنید، سؤالاتشان را پاسخ بدهید و راهنمایی‌شان کنید.
  14. داشتن وب‌سایت و فعالیتِ اصولی در آن، یکی از حوزه‌های نوین و پول‌ساز دنیای دیجیتال است. بسیاری از افراد با فعالیت در وب‌سایت خود به ثروت‌های انبوهی رسیدند که با کار در بازار جمع‌آوری این رقم پول برایشان امکان‌پذیر نبود. به‌علاوه دوستان و مشتریان وفاداری پیدا خواهید کرد.

 

از اینکه تا اینجای متن را خواندید، اراده شما شایسته تحسین است. بی‌شک دلایل بیشتری هستند که اهمیت و ضرورت داشتن وب‌سایت را توضیح می‌دهند. شما می‌توانید دلیل خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. تیم حرفه ای آی وحید همواره از خواندن پیام‌ها و نظرهای شما هیجان‌زده خواهد شد.

 

چرا کسب درآمد از طریق وب‌سایت اهمیت زیادی دارد؟

 

پیشنهاد شگفت‌انگیز طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای

این مقاله برای داشتن وب‌سایت، 14 دلیل مهم را به شما توضیح داد. می‌خواهیم در آخر نوشته، پیشنهادی شگفت‌انگیز به شما بدهیم. شما می‌توانید مسئولیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای خود را به گروه حرفه ای و طراحان باتجربه آی وحید بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت آن را تحویل بگیرید. بعد از اتمام کار طراحی سایت، می‌توانید به فعالیت بپردازید و درآمد کسب کنید. اگر به دلایل داشتن سایت خود شک کرده‌اید لازم است دوباره این مقاله را بخوانید. تردید نکنید و همین حالا اقدام کنید. برای شروع مشاوره و بررسی نیاز ها از طریق فرم مشاوره ما استفاده نمایید .