امروز مطلبی تحت عنوان slug چیست و چگونه میتوان آن را بهینه کرد برای شما آماده کرده ایم . SLug در واقع بخشی از آدرس اینترنتی میباشد که به لینک صفحه مد نظر شما اشاره میکند . اگر میخواهید بدانید چگونه میتوان آن را بهینه سازی کرد و بیشتر درباره آن آشنا شوید پیشنهاد میشود ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید .

slug چیست

میشود گفت Slug بخش اصلی آدرس پس از نام دامنه سایت شما میباشد که در وردپرس شما آن را به عنوان “نامک” میشناسید . در وردپرس slug قسمتی از لینک است که شما میتوانید در صفحه ویرایش نوشته ، ویرایش کنید .

slug چیست و چگونه میتوان آن را بهینه کرد ؟
slug چیست و چگونه میتوان آن را بهینه کرد ؟

اگر شما متغیری به لینک خود اضافه کرده باشید باز هم صحبت ما سر همان قسمت قابل ویرایش مطلب میباشد . مزیت slug یا همان نامک برای سئو سایت شما این است که شما میتوانید آن را به جهت گرفتن رنک و رتبه مناسب سئو تغییر دهید . یکی از فاکتورهای گوگل برای اینکه متوجه شود صفحه شما درباره چه چیزی است همین نامک صفحه و یا نوشته شما میباشد . شما برای یک مقاله ده ها نامک میبینید که هر کدام به یک محتوا وصل میشوند ، بعضی از آنها با علامت پیشفرض وردپرس قابل نمایش هستند و برخی دیگر به صورت اختصاصی است .

بهینه سازی Slug

چندین مورد برای بهینه سازی Slug وجود دارد . بگذارید بعضی از این موارد را بررسی کنیم .

  • از کلمات ممنوعه استفاده نکنید

کلماتی که در اصل حرف اضافه هستند مانند “به” ، “با” ، “از” ، “را” و این چنین کلمات بهتر است که در نامک مطلب شما نباشند . شما باید از این قسمت نهایت استفاده را بکنید . تعداد کلمات کم در عین حال جامع که کاربر و موتور جستجو بیشترین جذب شدن را به سمت سایت شما داشته باشند .

  • تمرکز روی کلمه کلیدی

سعی کنید نامک شما بیشترین شباهت را با کلیدواژه کانونی داشته باشد . هر چه کلید واژه کانونی شما با نامک شما مشابه و یکسان باشد نمره سئو بهتری دریافت خواهید کرد .

  • کوتاه اما توصیفی

همانطور که در ابتدا گفته شد سعی کنید که نامک شما کوتاه اما کامل و مفید باشد . هر چه این مورد را رعایت کنید جذب کاربر بیشتری خواهید داشت .

حالا وقت بهینه سازی نامک سایتتان میباشد . نامک خیلی در سئو شما نقش مهمی دارد پس نباید آن را دست کم بگیرید . یکی از مهمترین کار ها بهینه سازی ، خلاصه کردن و تمرکز کلمه کلیدی برای نامک میباشد . همیشه این سه مورد را در نظر بگیرید . اگر کاربر با یک نامک جذاب وارد سایت شما شود و ببیند که اطلاعات و مطالب داخل صفحه هیچ شباهتی با نامک آن ندارد مطمئن باشید که بدون درنگ زبانه مرورگر را بسته و اگر مجددا آدرس سایت شما را مشاهده کرد دیگر هیچگاه وارد سایت شما نخواهد شد .

خوشحال میشویم که فارغ از هرگونه ارسال نظر اسپم ، نظر خود را در مورد مطلب slug چیست ارسال کنید .