امروز میخواهیم آموزش انتقال کاربر به یک نوشته تصادفی را برای شما بازگو کنیم . در این آموزش شما خواهید توانست یک دکمه در سایت خود قرار داده که کاربر با کلیک بر روی آن به یک نوشته تصادفی منتقل شود . فقط کافیست تا پایان آموزش با ما همراه باشید .

آموزش انتقال کاربر به یک نوشته تصادفی

برای انجام این کار باید افزونه Redirect URL to Post را نصب و فعال کنید . پس از انجام این کار شما در صفحه تنظیمات افزونه پارامترهایی مربوط به تنظیم نوع ریدایرکت به نوشته را مشاهده خواهید کرد . بغیر از این مورد این افزونه تنظیمات دیگری نخواهد داشت . شما میتوانید از این پارامترهایی که در تصویر زیر میبینید در نوشته ها و برگه های سایتتان برای انتقال کاربران به نوشته های تصادفی ، آخرین مطالب ، و دیگر مقاله های قدیمی استفاده کنید .

 

آموزش انتقال کاربر به یک نوشته تصادفی
آموزش انتقال کاربر به یک نوشته تصادفی

 

برای ریدایرکت کاربران به یک مطلب تصادفی به عنوان مثال میتوانید لینک مربوط به پارامتر کوئری نوشته تصادفی را کپی کرده و به صورت لینک قرار دهید . همچنین این افزونه از شورتکد نیز پشتیبانی میکند و شما میتوانید یک دکمه در سایت خود تعریف کرده و با استفاده از کد کوتاه [redirect_to_post_button] در هر قسمت از وبسایت خود این لینکدهی را انجام دهید .  با این کار زمانی که کاربر بر روی دکمه تعریف شده توسط شما کلیک کرد به صورت تصادفی به یک مطلب منتقل خواهد شد . امیدوارم که از این آموزش انتقال کاربر به یک نوشته تصادفی استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشوم نظرات خود را با ما مطرح کنید .