سلام خدمت شما دوستان و کاربران گرامی . امروز میخواهیم افزونه Reading Time WP را به شما عزیزان معرفی کنیم . ممکن است در بعضی از سایت ها در هنگام خواندن یک مقاله آموزشی و یا نقد و بررسی و یا هر موضوع مختلف دیگر در بالای نوشته با عبارتی مشابه زمان تقریبی برای خواندن مقاله مواجه شده باشید . این افزونه دقیقا همین کار را برای شما انجام میدهد . پس پیشنهاد میکنم تا انتها با ما همراه باشید .

افزونه Reading Time WP

افزونه Reading Time WP یک افزونه سبک در عین حال کاربردی است که تا کنون بیش از 10 هزار نصب فعال از مخزن افزونه وردپرس داشته است . این افزونه به کاربران شما این امکان را میدهد که زمان حدودی و تقریبی که قرار است برای خواندن مقاله صرف میکنند را بدانند . البته باید ذکر کنم که این زمان به واقعیت بسیار نزدیک است !

با فعال کردن این افزونه به صورت خودکار در بالای مطلب عبارتی احتمالا انگلیسی به کاربر نمایش داده میشود که زمانی که قرار است برای خواندن این مطلب صرف کنید مثلا 5 دقیقه است . این مورد میتواند توسط گزینه ها و تنظیمات موجود در صفحه افزونه در مدیریت سایت شما تغییر کند و حتی نمایش این مورد غیر فعال شود .

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در تنظیمات افزونه شما این امکان را دارید که برچسب مربوط به عبارت نمایش داده شده در بالای مطلب سایت را تغییر دهید . همچنین میتوانید تغییر کلمات در هر دقیقه را تغییر دهید . این مورد برای تعیین زمان خواندن مقاله میباشد که به صورت پیشفرض بر روی عدد 300 تنظیم است .

معرفی افزونه Reading Time WP
معرفی افزونه Reading Time WP

در صورتی که میخواهید از شورت کد این افزونه استفاده کنید میتوانید کد زیر را در هر قسمت از برگه یا صفحه مد نظر خود قرار دهید . همچنین میتوانید عبارت قبل و بعد از زمان محاسبه شده را نیز تغییر دهید :

[rt_reading_time label=”Reading Time:” postfix=”minutes”]

در صورتی که تنها بخواهید زمان را بدون هیچ برچسبی نمایش دهید میتوانید از کد زیر استفاده کنید .

[rt_reading_time]

خروجی کار در نوشته شما چیزی مشابه تصویر زیر خواهد شد :

معرفی افزونه Reading Time WP

امیدوارم که از این مطلب لذت و استفاده کافی برده باشید . لینک دانلود افزونه در پایین همین مطلب برای شما قرار داده شده است . ما در تیم آی وحید بسیار خوشحال میشویم که از نظرات شما در مورد مطالب سایت آگاه شویم .