آموزش افزونه Persian world

Persian world نام یک افزونه حرفه ای و کارآمد است که برای ایجاد رشته های ترجمه در پوسته سایت های وردپرسی کاربرد دارد. در این نوشته با کاربرد این افزونه و روش کار با آن آشنا خواهید شد. از شما می خواهیم تا پایان این مطلب با آی وحید همراه باشید.

فارسی سازی قالب

افزونه Persian world چیست؟

همانطور که می دانید تعداد زیادی از افزونه های وردپرسی وجود دارد و شما می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از این افزونه های کاربردی، افزونه Persian world است. همانطور که از نامش پیداست، این افزونه برای ترجمه قالب و افزونه است .

در برخی پوسته های وردپرسی کلمات و واژه هایی هستند که ممکن است ترجمه نشده باشند یا نیاز به تغییر داشته باشند و که در این صورت باید آنها را جایگزین و یا به فارسی ترجمه کنیم.

در حالت عادی برای ترجمه و جایگزینی واژه ها باید آنها را در فایل های ترجمه پیدا کرده و جایگزین کنیم که کاری سخت و دشوار است، اما راه حل دیگری هم برای این مشکل وجود دارد و آن استفاده از افزونه Persian world است.

مهم ترین کاربرد افزونه Persian World این است که منوها و کلمات موجود در سایت وردپرسی را به زبان فارسی ترجمه می کند. این افزونه از UTF8 نیز پشتیبانی می کند و مخصوص کاربران ایرانی ساخته شده است.

برای کار با افزونه Persian world باید چه کار کنید؟

کار با این افزونه بسیار آسان بوده و کافی است در قسمت ویرایش حلقه ترجمه، کلمه مورد نظر و کلمه جایگزین را  بنویسیم و تغییرات را ذخیره کنیم، به همین راحتی. یادتان باشد که باید این عبارات را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید.

استفاده از افزونه Persian world چه مزایایی دارد؟

افزونه Persian world مزایای دیگری نیز دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1- استفاده از این افزونه باعث فارسی سازی بخش مدیریت وردپرس می شود. هم چنین ترجمه های انجام شده را  براساس نگارش های وردپرس به روز رسانی می کند.

2- افزونه Persian world موجب فارسی سازی خودکار افزونه های بادی پرس (جامعه مجازی) و بی بی پرس (انجمن ساز) می شود.

3- پوسته پیش فرض وردپرس را می توان با کمک این افزونه به صورت خودکار فارسی سازی کرد.

4- افزونه Persian world، امکان ایجاد نام کاربری با کاراکترهای فارسی را به افراد می دهد.

5- به کمک افزونه Persian world ، می توان پیشخوان مدیریت وردپرس را با تایپوگرافی فارسی زیباتر کرد.

6- استفاده از این افزونه هیچ مشکلی نخواهد داشت و با دیگر افزونه های وردپرسی اختلال ندارد.

ترجمه قالب و افزونه

برای دانلود افزونه Persian world باید چه کار کنید؟

این افزونه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Persian World

بعد از اینکه فایل این افزونه دانلود شد، آن را از حالت فشرده سازی خارج کنید و فایل persian-world را در مسیر /wp-content/plugins/ آپلود کنید. بعد از آن، از منوی مدیریت وردپرس خود وارد قسمت Plugins شوید و پلاگین را فعال سازی کنید. بعد از فعال سازی این افزونه شاهد فارسی شدن بخش های مختلف سایت خود خواهید بود.

می خواهید بخش های مختلف سایت شما به صورت فارسی نشان داده شود؟

بسیاری از افراد در هنگام کار با سایتهای وردپرسی دچار مشکل می شوند؛ زیرا نمی دانند که هر کدام از بخش های سایت آنها به چه نامی است. با کمک این افزونه می توان این مشکل را برطرف کرد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می خواهید نوشته های سایت شما به زبان فارسی باشد، همین حالا به آدرس بالا بروید و این افزونه را دانلود کنید.

بعد از دانلود افزونه Persian world آن را روی سایت وردپرسی خود نصب کرده و فعالش کنید تا بخش های مختلف سایت وردپرسی شما به زبان فارسی شود.

در این نوشته با افزونه Persian world آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.