با سلام خدمت شما کاربران عزیز.  امروز با دانلود اکشن نقاشی دیجیتال فتوشاپ در خدمت شما عزیزان هستیم . شما ممکنه علاقه به خوشکل کردن تصویر با افکت های گوناگون داشته باشید اما وقت زیادی برای ویرایش کردن تصاویر نداشته باشید . با اکشن جدیدی که امروز خدمتتان معرفی میکنم میتوانید تصاویر خود را زیباتر کنید .

دانلود اکشن نقاشی دیجیتال فتوشاپ

با استفاده از این اکشن به راحتی میتوانید و بدون دردسر رنگ خود را انتخاب و تصویر خود را مانند یک نقاشی دیجیتالی زیبا در بیاورید . برای استفاده از این اکشن نیازی به سایر فیلترها مانند فیلتر رنگ روغن نمیباشد . این اکشن به خوبی بر روی تصاویر در اندازه 2000-4000 پیکسل و با DPI 300 کار میکند . فقط توجه کنید که این اکشن تنها بر روی نسخه انگلیسی فتوشاپ کار میکند . پس اگر از نسخه های دیگر غیر از زبان انگلیسی اصلی استفاده میکنید ابتدا باید زبان فتوشاپ خود را تغییر دهید .

 

نمونه ای از تصاویری که با این اکشن تبدیل به نقاشی شده در پایین است . در صورتی که از این اکشن خوشتان آمده میتوانید به صورت رایگان آن را دانلود و استفاده کنید .

 

دانلود اکشن نقاشی دیجیتال فتوشاپ
دانلود اکشن نقاشی دیجیتال فتوشاپ

اکشن نقاشی دیجیتال

 

لینک دانلود اکشن نقاشی دیجیتال فتوشاپ در پایان همین مطلب وجود دارد که شما میتوانید آن را دانلود و از آن استفاده کنید . خوشحال میشویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید .