با سلام خدمت شما . با اخبار هفتگی 28 آذر در خدمت شما عزیزان هستیم . این هفته اتفاقات زیادی در ایران رخ داده که البته مشخص نیست منشا آن از کجاست . ما نیز سعی کردیم بر همین اساس توضیحاتی در اختیار کاربران قرار دهیم .

اخبار هفتگی 28 آذر

کم کم داریم به شب یلدا نزدیک میشویم . شبی که برخی از سوء استفاده کننده ها با استفاده از بهانه های موجود قیمت ها را بالا میبرند . به همین خاطر نگاهی به قیمت نمودار ارز انداخته ایم که در یک هفته اخیر تقریبا قیمت ثابتی در کانال 10 هزار تومان داشته است . متاسفانه چیزی که مشاهده میشود نشان دهنده عدم کاهش قیمت اجناس مختلف حتی با وجود کاهش قیمت ارز از آن التهابات قبلی که حدود 17-18 هزار تومان بود ، است . این تغییر در قیمت ها تنها مشخص کننده انبار کردن اجناس و عدم فروش و حتی فروش اجناس قدیمی با قیمت جدید به مشتریان است . از بحث بازار و اجناس خارج شویم زیرا در حوزه کاری سایت نمیباشد .

وردپرس پس از انتشار نسخه 5 به سرعت نسخه 5.0.1 را نیز منتشر کرد . نسخه 5.0 دارای اشکالات امنیتی بود که پس از آن نسخه 5.0.1 با رفع این مشکلات منتشر شد و البته اطلاعیه آن نیز در بالای پنل مدیریت وردپرس شما وجود دارد . افزونه های مختلف نیز در حال بروز رسانی نسخه های مناسب با وردپرس 5 میباشند .

متاسفانه از ابتدای هفته مشکلات اینترنتی در کشور و در اکثر شرکت های ارائه دهنده اینترنت پدید آمده است . بر اساس این مشکلات دسترسی به برخی رنج آی پی های خارج از کشور محدود شده است و مشکلاتی برای صاحبان سایت ها و یا دارندگان سرور مجازی به وجود آورده است . متاسفانه پس از تماس با مرکز تماس برخی از این شرکت ها تنها جوابی که شنیدیم اظهار بی اطلاعی درباره مشکل موجود بوده است . چیزی که در حدود 1 ماه گذشته و در هنگام کندی شدید سرعت اینترنت پس از حمله اسرائیل به زیر ساخت کشور نیز شنیده بودیم !

همچنین در بروز رسانی جدید اینستاگرام امکان افزودن افراد بیشتر در تماس های ویدیویی اینستاگرام نیز ممکن شد . به این صورت شما میتوانید کنفرانس ویدیویی بدون مشکل در اینستاگرام داشته باشید .

امیدواریم در آخرین روزهای پاییز بهترین لحظات را پشت سر بگذارید . همچنین شب یلدای به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید . خوشحال میشویم نظرات خود را درباره اخبار هفتگی 28 آذر با ما در میان بگذارید .