امروز میخواهیم درباره کمپین من طراحم برای شما صحبت کنیم . کمپینی که سالانه برگزار میشود و امسال به چهارمین دوره خود رسیده است . کمپینی برای طراحان ایران زمین . افتخار میکنیم که آی وحید نیز یکی از حامیان این گردهمایی بزرگ میباشد که دهم اسفند ماه برگزار میگردد . در ادامه توضیحات کاملتری درباره این گردهمایی خدمت شما عرض خواهیم کرد . پس با ما تا انتها همراه باشید .

من طراحم – چهارمین گردهمایی طراحان ایران

کمپین ها و گردهمایی های مختلفی در ایران وجود دارد که به صورت سالانه برگزار میشود . از استارتآپ ویکند ها ( بوت کمپ ها ) گرفته تا جشنواره وب و موبایل که هر سال برگزار میگردد . یکی از همین همایش و گردهمایی ها ، من طراحم نام دارد که با همین هشتگ ( #من_طراحم ) شناخته میشود . همایش فوق در برای چهارمین سال میباشد که در ایران برگزار میشود و در این گردهمایی ، طراحان مختلف از سرتاسر ایران در کنار هم جمع شده و با یکدیگر به گفتگو میپردازند . محل صمیمی برای نزدیک تر شدن طراحان و شناخت بیشتر از یکدیگر . این کمپین باعث شده که مردم ایران شناخت بیشتری از طراحان پیدا کنند .

فرقی نمیکند شما طراح چه چیزی هستید ، طراح لباس هستید یا جواهر . معمار هستید یا طراح رابط کاربری سایت ، همه شما به عنوان یک طراح شناخته میشوید . کمپین من طراحم به تمامی طراحان در رشته های مختلف کمک میکند که بدون اختلافی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با هم درباره بحث تخصصی طراحی به صحبت بپردازند و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند .

در چهارمین گردهمایی طراحان ایران ، 10 نفر سخنران در زمینه های مختلف به صحبت با شما عزیزان خواهند پرداخت و تجربیات خود را با شما در میان خواهند گذاشت . آی وحید نیز به عنوان سایتی که چندین سال است که در زمینه طراحی گرافیک و وب به صورت اختصاصی کار میکند حامی این گردهمایی شده است . ما برای رفاه حال شما عزیزان کد تخفیف 40 درصدی را با نام ivahid برای شما تهیه کرده ایم که بتوانید با پرداخت هزینه کمتر در این گردهمایی بزرگ که قرار است در تالار همایش فرهنگ و هنر برگزار گردد شرکت کنید . لینک ثبت نام به همراه زمان و مکان برگزاری این همایش برای شما در همین مطلب قرار داده شده که میتوانید از آن برای ثبت نام در همایش من طراحم استفاده کنید .

 

لینک کمپین 

زمان :   – 

مکان : تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان ولیعصر و خیابان فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی، تالار همایش فرهنگ و هنر

 

خوشحال میشویم که اگر در دوره های قبلی شرکت کرده اید و یا در این دوره شرکت خواهید کرد ، نظر خود را در مورد این گردهمایی برای ما ارسال کنید .