با سلام خدمت شما . امروز برای شما عزیزان آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس را آماده کرده ایم . همگی شما میدانید که در وردپرس برای انتشار نوشته امکان زمان بندی وجود دارد . اما هیچکدام برای بروز رسانی نوشته زمان بندی مشاهده نکرده ایم . این قابلیت برای سایت هایی میتواند مفید باشد که میخواهند در فواصل زمانی مختلف نوشته های خود را بروز و محتوای آن را تغییر دهند . به فرض در حال حاضر نوشته شما دارای یک کد تخفیف 50 درصدی است و میخواهید در ساعت 12 شب کد تخفیف عوض شود اما دسترسی به سایت و یا سیستم ندارید . در این آموزش شما روش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته های خود را یاد خواهید گرفت . پس تا انتها با ما همراه باشید .

آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس

آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد قابلیت زمان بندی تنها برای انتشار نوشته در سیستم وردپرس به صورت پیشفرض وجود دارد . اما اگر میخواهید بروز رسانی را به صورت زمان بندی شده انجام دهید کافی است افزونه Tao Schedule Update را نصب و فعال کنید . پس از نصب افزونه از منو نوشته ها گزینه همه نوشته ها را انتخاب کنید . با رفتن به صفحه نوشته ها شما گزینه جدیدی مشاهده خواهید کرد که زیر نام هر نوشته در کنار گزینه های ویرایش و … اضافه شده است . این گزینه برای زمان بندی به روز رسانی مطالب شما میباشد که در تصویر زیر نیز مشخص شده است .

 

آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس
آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس

 

بر روی گزینه Scheduled Update کلیک کنید. با این کار افزونه یک پیش نویس از نوشته شما به صورت جداگانه و کپی از نوشته اصلی ایجاد میکند . پس از آن میتوانید بر روی نسخه پیشنویس تغییرات لازم را انجام دهید . با هم بر روی آن کلیک میکنیم و وارد صفحه ویرایش نوشته خواهیم شد . در نوار کناری گزینه ها کمی تغییر کرده اند . البته اگر از ویرایشگر کلاسیک استفاده میکنید !

در گوتنبرگ شما بر روی تاریخ انتشار نوشته کلیک میکنید . سپس تاریخ جدید را وارد میکنید . در نهایت بر روی زمان بندی کلیک میکنید .

آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس
آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس

 

اگر شما از ویرایشگر کلاسیک استفاده میکنید جعبه متا با نام Scheduled Update مشاهده خواهید کرد . با استفاده از این جعبه شما میتوانید تاریخ بروز رسانی نوشته را انتخاب و آن را برای بروز رسانی زمان بندی کنید .

 

 

شما میتوانید تمام نوشته های مورد نظر برای بروز رسانی را در صفحه همه نوشته ها مشاهده کنید . حتی میتوانید با کلیک بر روی دکمه Publish Now  آنها را در همان لحظه به روز رسانی کنید . خوبی این افزونه این است که نوشته های بروز شده را میتوانید بدون تغییر و دستکاری نوشته اول ویرایش کنید تا آسیبی به نوشته اولیه شما زده نشود . امیدوارم که از آموزش زمان بندی کردن بروز رسانی نوشته ها در وردپرس استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشوم نظرات خود را با ما در میان بگذارید . لینک دانلود افزونه در پایین همین نوشته برای شما عزیزان قرار داده شده است .