فاوآیکون یکی از عناصری است که در نتایج گوگل کنار اسم سایت شما نمایش داده خواهد شد . بر همین اساس امروز آموزش تغییر favicon در وردپرس را برایتان آماده کرده ایم . در این آموزش شما یادخواهید گرفت چگونه یک favicon برای سایت خود قرار داده یا آن را تغییر دهید .

وردپرس به دلیل تغییراتی که در نسخه های اخیر خود به وجود آورده امکان تغییرات ظاهری وردپرس را به صورت خیلی راحت تر فراهم آورده است . در این آموزش نیز میخواهیم از همین روش عمل کنیم . برای تغییر فاوآیکون کافیست از منو نمایش گزینه سفارشی سازی را انتخاب کنید تا به صفحه سفارشی ساز وردپرس منتقل شوید .

آموزش تغییر favicon در وردپرس

این قسمت شامل تنظیمات ظاهری است که میتوانید انجام دهید . سمت راست شامل نوار کناری میباشد که قسمت های مختلف با قابلیت های سفارشی سازی را به شما نشان میدهد . برای تغییر فاوآیکون کافیست به قسمت هویت سایت بروید .

آموزش تغییر favicon در وردپرس

در این قسمت تصویر فاوآیکون با ترجمه وردپرس “نمادک” با کمی توضیحات درباره آن نمایش داده شده . در صورتی که فاوآیکون فعالی در سایت شما موجود باشد شما میتوانید آن را مشاهده ، حذف و یا تغییر دهید . در غیر این صورت میتوانید یک تصویر مربعی به اندازه 512 در 512 پیکسل را به عنوان فاوآیکون و یا همان نمادک در سایتتان تعریف کنید .

امیدوارم از این آموزش استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشویم نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید .