اگر شما سایت و وبلاگی با وردپرس ایجاد کرده اید و مشکل عدم نمایش دیدگاه های در انتظار در سایت وردپرسی را دارید ما سعی کردیم این مشکل را امروز برای شما شرح داده و آن را حل کنیم ، به همین دلیل آموزش رفع مشکل عدم نمایش دیدگاه های در انتظار در سایت وردپرسی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

این مشکل به دو دلیل ایجاد میشود ، یکی خطای دیتابیسی و دیگری به دلیل استفاده از افزونه WPML که سعی میکنیم هر دو مشکل را رفع کنیم .

به دلیل وجود افزونه چند زبانه WPML

اگر وبسایت شما با افزونه wpml ایجاد شده یعنی شما دارای یک سایت چند زبانه هستید . اکثر سایت های شرکتی با مشتریان از کشورهای مختلف دست به این کار میزنند وگرنه این کار برای بقیه سایت ها چندان صرفه اقتصادی ندارد زیرا باید تمامی قسمت های سایت از جمله مطالب و نوشته های شما به انگلیسی یا عربی یا ترکی و یا هر زبان مد نظر شما تغییر کند که این خود زمان و هزینه زیادی از شما صرف خواهد کرد .

در صورتی که دیدگاه هایی در سایت شما برای تایید وجود دارد اما شما نمیتوانید آنها را مشاهده کنید باید به صفحه دیدگاه های در انتظار تایید رفته و سپس در نوار ادمین بالای سایتتان زبانی که در حال حاضر بر روی فارسی تنظیم است را به گزینه All Language تغییر دهید . با اینکار صفحه یکبار رفرش خواهد شد و در نهایت تمامی دیدگاه ها برای شما نمایش داده خواهد شد .

حالت Database

در حالتی که دیتابیس سایت شما دچار اشکال باشد کمی کار شما سخت خواهد شد . این مشکل بخاطر عدم توانایی در خواندن comment_ID جدول نظرات سایت شما میباشد . در این حالت structure جدول نظرات شما دچار مشکل است و ستون comment_ID که باید به صورت AutoIncreament باشد با مقدار 0 برای تمامی ستون ها مشخص شده است ! همین اشکال باعث میشود بخش نظرات سایت شما با مشکل مواجه شود .

برای حل این مشکل باید ستون comment_ID  به صورت Primary مشخص شود و قابلیت AI یا همان Auto Increament نیز برای آن فعال شود . البته قبل از آن تمام نظراتی که آی دی کامنت آنها 0 درج شده باید حذف شود تا با خطای دیتابیس مواجه نشوید . با این کار مشکل شما نیز حل خواهد شد .

امیدوارم که از آموزش رفع مشکل عدم نمایش دیدگاه های در انتظار در سایت وردپرسی لذت و استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشوم نظرات خود را با ما در میان بگذارید .