هر کسی ممکن است به دلایلی نخواهد بعضی از نوشته هایش درون نتایج جستجو نیاید . به همین منظور ما  آموزش خارج کردن نوشته خاص از نتایج جستجو را برای شما آماده کرده ایم . با استفاده از این آموزش یاد خواهید گرفت چگونه یک نوشته را از نتیجه های جستجو خارج کنید .

آموزش خارج کردن نوشته خاص از نتایج جستجو

دلایل اینکار متفاوت است ، ما نمیتوانیم بگوییم حتما به دلیل خاصی نمیخواهید یک نوشته درون نتایج جستجو قرار نگیرد . اما به هر حال آن نوشته ها ، نوشته های خاصی هستند . شما برای انجام این کار و رسیدن به نتیجه مطلوب کار زیاد سختی ندارید . فقط کافیست افزونه Search Exclude را نصب و فعال کنید .

پس از فعال سازی افزونه ، نام افزونه در منو تنظیمات وردپرس شما نمایش داده خواهد شد .

 آموزش خارج کردن نوشته خاص از نتایج جستجو
آموزش خارج کردن نوشته خاص از نتایج جستجو

 

تصویری که در بالا آمده در صفحه نوشته است . شما میتوانید در هنگام نوشتن چک باکس را علامتگذاری کنید . با این کار اعلام خواهید کرد که نمیخواهید نوشته در نتایج جستجو نمایان شود . در صورتی که در هنگام نوشتن مطلب این کار یادتان رفت یا مثل ما بعد از گذشت چند وقت از قرار دادن نوشته افزونه را نصب کردید و خواستید مطالب قبلی خود را در این لیست اضافه کنید از گزینه تنظیمات ، بر روی لینک مربوط به نام افزونه کلیک کنید .

 

 آموزش خارج کردن نوشته خاص از نتایج جستجو
آموزش خارج کردن نوشته خاص از نتایج جستجو

 

در این صفحه شما لیست نوشته ها را مشاهده خواهید کرد که از نتایج جستجو مستثنی شده اند . شما میتوانید تیک هر نوشته که میخواهید مجدد در نتایج جستجو قرار بگیرد را برداشته و ذخیره کنید .

 

در نوشته های بعدی سعی میکنیم همین عملیات را برای دسته ها و برچسب ها انجام دهیم . این آموزش مربوط به نوشته ها و برگه ها و انواع نوشته های مختلف جواب میدهد . امیدوارم که از این آموزش استفاده کافی برده باشید .