با قدم گزاشتن کسب و کار های سنتی در دنیای دیجیتال چه چیزی به دست می آورید؟ در این مقاله می خواهیم مزایای طراحی سایت فروش آهن را بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

داشتن سایت برای هر کسب و کاری دیگر مزیت محسوب نمی شود بلکه یکی از ملزومات تجارت است. داشتن سایت برای کسب و کار هویت می بخشد. همه می دانیم که داشتن سایت سبب کسب در آمد بیشتر است و فرصت جذب مشتریان بیشتری را در اختیار کسب و کار قرار می دهد.

آسان شدن ارتباط و تعامل با مشتری

به طور کلی هدف اصلی از راه اندازی سایت فروش آهن سهولت در ارتباط  و تعامل با مشتری است. مشتری باید بتواند به راحتی با جستجو برند شما به سایت تان دسترسی پیدا کند و بتواند لیست محصولات و خدمات تان را مطالعه کند. از طریق پل های ارتباطی با شما تماس برقرار کند و همه این ها می تواند بدون حضور فیزیکی صورت بگیرد.

کسب و اعتبار و نشان حرفه ای

همانطور که گفتیم اگر کسب و کاری وب
سایت نداشته باشد ناشناخته خواهد ماند و نمی تواند هویت چندان جدی داشته باشد. با
طراحی سایت اعتبار کسب و کار شما بالا خواهد رفت و نشان حرفه ای را به سینه کسب و
کارتان خواهید زد.

دسترسی به مشتریان بیشتر

بازار هدف بزرگتر با حضور دیجیتالی امکان پذیر است. داشتن کسب و کار در حوزه فروش آهن شاید بتواند بخشی از منطقه را پوشش دهد ولی با طراحی سایت بازار هدفی بزرگتر در انتظار شماست! مشتریان شما می توانند از نقاط مختلف ایران و حتی بین المللی باشد. به شرط اینکه اصول طراحی سایت را رعایت کنید.

سهولت در رشد کسب و کار

اندازه گیری و باز خورد با داده های
دیجیتالی به مراتب آسان تر از گرفتن بازخورد در کسب و کار های فقط فیزیکی است. به
راحتی در کسب و کار های آنلاین می توان به 
آمار تعداد مشتریان ، آمار پرطرفدار بودن محصولات ، آمار مشتریان در مناطق
مختلف و… دست یافت و به طور کلی استخراج داده ها و اطلاعات در کسب و کار های
آنلاین بسیار آسان تر است.

طراحی سایت آهن فروشی آهن آنلاین

در طراحی سایت آهن باید چه نکته هایی را در نظر بگیریم؟

داشتن یک چشم انداز در رابطه با طراحی سایت

هدف شما از طراحی سایت فروش آهن چیست؟ فروش بیشتر محصولات؟ صرفا پاسخگویی به سوالات مشتریان؟ ارائه خدمات بیشتر؟ پاسخ به این سوال ها هدف تان از طراحی سایت را روشن می کند. با داشتن هدف در طراحی سایت بهتر می توان برای موفقیت برنامه ریزی کرد و بخش های مختلف سایت را در آن زمینه بهینه سازی کرد.

چت مستقیم

در دنیای امروزه کاربران علاقه ای
برای صبر کردن ندارند. در عرض چند دقیقه فیلم دانلود می کنند. در عرض چند دقیقه به
آخرین اخبار دنیا دسترسی پیدا می کنند ، و در عرض چند دقیقه خرید می کنند!

بنابراین انتظار کشیدن برای ارتباط
با شما و دریافت پاسخ به سوالاتشان اصلا جذاب نیست. راه چاره چت مستقیم است. کاربر
بتواند بدون ثبت نام در سایت با اپراتور شما ارتباط برقرار کند و تعامل برقرار
کند. نشان دادن وضعیت آنلاین بودن اپراتور نیز در ترغیب بازدید کننده به ارتباط و
تعامل تاثیر فوق العاده ای دارد.

لیست محصولات و خدمات

حوزه فروش آهن بسیار گسترده است. در چه بخشی هایی فعالیت دارید؟ خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید را باید شفاف سازی کنید و جای هیچ سوال و بخش مبهمی نباشد.

صفحه درباره ما

نداشتن صفحه درباره ما مانند ماسک زدن و گشت و گذار در سطح شهر است! برای همه جای سوال است که چرا آن فرد ماسک زده است! بنابراین داستان کسب و کارتان را در صفحه درباره ما بیان کنید تا افراد اعتماد بیشتری به محصولات شما و برندتان داشته باشند.

طراحی سایت آهن فروشی فولادایرانیان

UI/UX بهینه

واکنش گرا بودن سایت مهم ترین بخش ux سایت است. مطمئن باشید اکثر مراجعه کنندگانتان کاربران موبایلی خواهد بود و برای از دست ندادن این مخاطب ها سایت شما باید واکنش گرا باشد. با توجه به هدف گذاری که کرده اید ، بخش مربوط در سایت باید جلوه ویژه ای داشته باشد تا توجه کاربر را جلب کند. برای مثال اگر هدف شما ارائه نمونه کار های تان است ، باید این بخش از سایت توجه ویژه ای شود.
برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت فروش آهن به آی وحید بخش نمونه کارها مراجعه کنید.

چگونه برای سایت آهن تولید محتوا کنیم؟

از پروژه های که انجام داده اید یک گزارش تهیه کنید

جذاب ترین محتوایی که می توانید
تولید کنید همین نوع محتوا است. کاربران علاقه بیشتری به اتفاقات پشت صحنه دارند.
تجربه ها ، اتفاق ها و… را تبدیل به گزارش کنید.

اطلاعات تکمیلی در رابطه با آهن ارائه دهید

از یک متخصص سئو مشاوره بگیرید و از او بخواهید کلمات پر جستجو در رابطه با فروش آهن را در اختیارتان قرار دهد. و بعد برای تولید محتوا در هر کلمه کلیدی برنامه ریزی کنید. در تولید محتوا از رسانه های مختلف مانند ویدیو ، پادکست ، تصاویر استفاده کنید. به کارگیری تصاویر بومی به شدت اعتبارتان را افزایش خواهد داد و کاربر احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

در مشتری احساس نیاز ایجاد کنید

در حوزه فروش آهن چه خلاء هایی وجود دارد؟ چه سوء استفاده هایی می شود؟ اغلب چه چیز هایی باعث شکست پروژه می شود؟ در کاربر احساس نیاز ایجاد کنید و در کنار آن به آن نیاز پاسخ دهید. به این ترتیب شانس تبدیل شدن بازدیدکننده به مشتری افزایش خواهد یافت.

به سوالات متداول پاسخ دهید

در نظر داشته باشید که جامع شما هستید پس به سوالات مشتریان پاسخ کاملی دهید. پشتیبان ها و کارمندانتان بیشترین تعامل با مشتریان را دارند. از آن ها بخواهید بیشترین سوالاتی که کاربران از آن ها می پرسند را به همراه پاسخ در اختیار شما قرار دهند.  این سوالات متداول را می توانید به مقاله تبدیل کنید . هر کدام از این پرسش پاسخ ها ، راه های دستیابی به مشتریان هستند که به کسب و کار شما رونق می بخشند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم در زمینه طراحی سایت فروش آهن رو به شما معرفی کنیم.اگر نیاز به مشاوره دارید میتونید با مشاورین آی وحید در این زمینه گفت و گو کنید. همچنین ما در این زمینه نمونه کارهای زیادی داریم که میتونید با مراجعه اینستاگرام آی وحید آن ها را مشاهده کنید.