سلام خدمت دوستان گرامی . امروز آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس رو براتون آماده کرده ایم . با استفاده از این آموزش میتوانید برای سایت وردپرسی خود یک لندینگ پیج ایجاد کنید . پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس

یک لندینگ پیج معمولا به عنوان صفحه فرود طراحی شده و اکثرا برای افزایش فروش کاربرد دارد . زمانی که با یک شرکت تبلیغاتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی قرارداد میبندید از شما طلب صفحه فرود میشود . شما در صورتی که بتوانید یک صفحه لندینگ پیج طراحی کنید و به عنوان صفحه فرود به شرکت مذکور معرفی کنید میتوانید افزایش فروش خوبی داشته باشید . کاربرد های لندینگ پیج ها به صورت زیر میباشد :

  • لندینگ پیج ها برای کمپین های تبلیغاتی مناسب میباشد .
  • کاربران میتوانند برای دیدن یک محصول خاص به لندینگ پیج هدایت شوند .
  • کاربر از منابع ترافیکی مشخص مانند ایمیل ها ، تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و سایر منابع به این صفحات هدایت میشود .
  • و بسیاری دیگر

 

برای ایجاد صفحات لندینگ پیج ابزار ها و افزونه های مختلفی وجود دارد . یکی از این افزونه ها Beaver Builder میباشد . جهت نصب آن باید افزونه را تهیه و لایسنس آن را وارد کنید . زیرا این افزونه تجاری میباشد . پس از نصب افزونه از منو تنظیمات به گزینه  Beaver Builder مراجعه کنید و از زبانه License ، لایسنس تهیه شده افزونه را وارد کنید تا افزونه فعال شود .

آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس
آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس

 

در مرحله بعد شما باید در قسمت برگه ها ، یک برگه جدید ایجاد کنید . در صفحه ویرایش برگه شما میتوانید قالب برگه را مشخص کنید .

 

آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس
آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس

 

پس از آن از زبانه بالای ویرایشگر میتوانید به حالت Beaver Builder سوئیچ کرده و تغییرات را انجام دهید .

 

 

با سوئیچ کردن صفحه سازنده لندینگ پیج باز شده و شما میتوانید از بین قالب های موجود قالبی را به دلخواه برای صفحه خود انتخاب کنید .

 

 

امکان ویرایش متنی نوشته ها و سایر قسمت ها به صورت کامل در این ویرایشگر وجود دارد . توجه کنید که گروه صفحات باید Landing Pages باشد . امکان ویرایش سطر ، ستون و سایر قسمت ها در این افزونه انجام دهید .

 

آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس
آموزش ایجاد لندینگ پیج در وردپرس

در نهایت پس از اتمام کار شما میتوانید قالب خود را ذخیره و در نهایت آن را منتشر کنید .

 

 

افزونه های زیادی در زمینه ایجاد لندینگ پیج وجود دارد که ما در این مطلب به معرفی یکی از آنها پرداختیم . شما هم اگر افزونه ای سراغ دارید میتوانید آن را به ما معرفی کنید تا در مطالب بعدی به صورت کامل به معرفی آن بپردازیم .