بهار 98 هم به پایان رسید و وارد تابستان 98 شدیم . مطالب زیادی در این سه ماه گذشته برای شما منتشر کردیم و هر کدام از این مطالب دارای برخورد متفاوت بود . تصمیم گرفتیم تا مطالب برتر بهار 98 را برای شما منتشر کنیم . لیست مطالب برتر دارای 10 مطلب پربازدید و نظر و امتیاز میباشد . ترتیب این لیست از فروردین به سمت خرداد است . پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید .

مطالب برتر بهار 98

1- آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

مطلبی که در فروردین ماه منتشر شد و جذابیت های خاص خود داشت . اکثر جذابیت ها بخاطر علاقه کاربران به این شبکه اجتماعی و البته بحث داغ قرعه کشی کامنت های اینستاگرام بوده است . در این مطلب دوتا از بهترین سرویس های رایگانی که در بخش قرعه کشی کامنت های اینستاگرامی فعالیت میکنند معرفی و آموزش کار با آنها نیز قرار داده شده است . اگر شما هم به فکر قرعه کشی در پیج رسمی خود در اینستاگرام هستید پیشنهاد میشود این مطلب را از دست ندهید .

2- معرفی ۱۱ وب سایت با طراحی خاص و جذاب در دنیا!

در این مطلب جذاب 11 سایت که طراحی زیبا داشته اند توسط نویسنده خوبمان سرکار خانم شریفی معرفی شده اند . شما میتوانید این وبسایت ها را مشاهده و بررسی کنید و در طراحی سایت خود نیز از آنها الهام بگیرید .

3- بهترین افزونه های دسترسی کاربر وردپرس

بهترین افزونه های دسترسی کاربر وردپرس

اگر وبسایت شما دارای چند نوع کاربری میباشد میتوانید از این افزونه ها استفاده کنید . افزونه هایی که در این مطلب معرفی شده است اکثرا رایگان میباشد و شما به راحتی میتوانید آنها را بر روی سایت خود نصب و نتیجه را مشاهده کنید .

4- ۷ مزیت داشتن وب سایت شرکتی

وب سایت شرکتی

امروزه که اکثر کسب و کارها به صورت اینترنتی فعالیت می کنند، داشتن یک وب سایت شرکتی ضروری تر شده است. با داشتن یک وب سایت شرکتی، شما می توانید اعتبار شرکت خود را بیشتر کنید و میزان فروش خدمات و محصولات خود را چند برابر کنید؛ اما چرا داشتن یک وب سایت شرکتی برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است؟ در این نوشته به صورت کامل برای شما در مورد این مزایا توضیح داده شده است .

5- آشنایی با انواع زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت

زبان برنامه نویسی در طراحی سایت یا زبان برنامه نویسی وب نوعی از زبان های برنامه نویسی هستند که اپلیکیشن یک نرم افزار خاص را کنترل می کنند، برای مثال یکی از این زبان ها جاوا اسکریپت است که عملکرد یک مرورگر وب را کنترل می کند. اگر بخواهید توضیحات کامل تری در مورد این زبان ها بدانید و با مزایا و معایب هرکدام بیشتر آشنا شوید پیشنهاد میشود این مطلب را از دست ندهید .

6- چگونه در کسب و کارتان مشتریان وفادار داشته باشید؟

مشتریان وفادار

مشتریان وفادار در هر کسب و کاری از عناصر و ارکان اصلی آن کسب و کار به حساب می آیند . اما سئوال مهم اینجا مطرح میشود که چگونه میتوان مشتریان را تبدیل به مشتریان وفادار کرد . اگر شما هم این دغدغه را در کسب و کار خود دارید پیشنهاد میشود این مطلب را از دست ندهید .

7- ۱۰ هاستینگ برتر ایران

۱۰ هاستینگ برتر ایران

بحث چالشی که من خودم از مطرح کردن آن فراری هستم  ! زیرا سخت است که چند کسب و کار با کیفیت لیست کرد که اکثر کاربران موافق آن باشند . آن هم در بخش هاستینگ که هم شرکت های معتبر و برند خوب قرار دارند و هم شرکت های معمولی اما با پشتیبانی عالی . زحمت این مطلب را آقای مهدوی از نویسنده های خوب آی وحید کشیدند و مطلب خوبی هم از آب درآمد و بازخوردهای متفاوت و انصافا عالی داشت . اگر در انتخاب هاست خوب دچار شک و تردید هستید پیشنهاد میشود این مطلب را از دست ندهید .

8 – ۱۰ نکته ای که باید در مورد برنامه نویسی یک سایت رعایت کنید!

برنامه نویسی

اگر میخواهید برنامه نویسی یک سایت را شروع کنید این مطلب مناسب شماست . طراحی سایت یکی از حرفه های به روز و جذاب است که این روزها جای خود را به خوبی میان علاقه مندان به فناوری و تکنولوژی باز کرده است. به همین دلیل افراد زیادی می کوشند تا در این حرفه پیشرفت کنند تا علاوه بر پیشرفت در زمینه ای که به آن علاقه دارند، کسب و کاری نیز برای خود راه اندازی کنند. اما مسئله ای که وجود دارد این است که افرادی که می خواهند در حرفه ای طراحی سایت مشغول به کار شوند باید بتوانند برنامه نویسی را به خوبی یاد بگیرند و با نکاتی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوند. این مطلب را از دست ندهید .

9- نکات مهمی که درباره آیکون های طراحی سایت بدانید!

آیکون های طراحی سایت

برای طراحی سایت های رسمی و غیر رسمی، به شدت نیاز داریم تا از آیکونهای جذاب و زیبا استفاده کنیم تا مفهوم را به درستی به مخاطبان برساند و فضای سایت را جذاب تر و حرفه ای تر کند. در این نوشته از سایت آی وحید، انواع آیکونهای پرکاربرد در طراحی سایت به شما معرفی شده است .

10 – آیا قالب اختصاصی سایت در سئو تاثیر دارد؟

قالب اختصاصی سایت

آخرین مطلب برتر بهار 98 نیز به این مطلب تعلق دارد . در این مطلب سعی شده در مورد تاثیر قالب اختصاصی بر روی سئو صحبت کند . بحث در مورد سئو زیاد است و یکی از موارد مهم این همین مورد میباشد که درباره آن به توضیح خدمت شما پرداخته ایم . اگر به سئو سایت خود اهمیت میدهید پیشنهاد میشود این مطلب را دنبال کنید .

فصل بهار نیز با 93 روز مختلف به اتمام رسید . در این فصل مطالب مختلفی برای شما قرار داده شد . سعی میکنیم روند کاری خود را در تابستان بهتر از قبل کنیم و امیدواریم شما از ما نیز راضی باشید . خوشحال میشویم مطالبی که شما نیز از سایت آی وحید مشاهده کرده و به نظرتان میتوانست در لیست 10 مطلب برتر قرار بگیرد را به ما معرفی کنید .