نزدیک عید هست و اکثر صاحبان سایت ها شمارش معکوس برای فروش محصولات ویژه خود و حتی شمارش معکوس برای عید در سایت خود قرار داده اند . امروز قصد داریم در مطلبی بهترین افزونه های شمارش معکوس را به شما عزیزان معرفی کنیم .

بحث قرار دادن شمارش معکوس به دو صورت است :

  • شمارش معکوس ایستا
  • شمارش معکوس پویا

شمارش معکوس ایستا که در بعضی اوقات نرمال نیز شناخته میشود به تایمری گفته میشود که فارغ از زمان بازدید کاربر از سایت شما یک مقدار ثابت نشان میدهد ، از نمونه این تایمر ها که همگی ما با آن حداقل یک بار سر و کار داشته ایم ، میتوانیم به تایمر معکوس موجود در صفحه درگاه های پرداخت اینترنتی بانک ها اشاره کنیم .

اما قضیه شمارش معکوس پویا متفاوت است . در شمارش معکوس پویا زمانی به عنوان زمان هدف مشخص شده و در هر زمانی که کاربر به سایت مراجعه میکند مقدار نمایش داده متفاوت از گذشته خواهد بود . زیرا زمان هدف مشخص است . به عنوان مثال حراجی که در زمان مشخص به اتمام میرسد و حتی زمان معکوس تا فرا رسیدن سال جدید شمسی .

حالا در این مطلب میخواهیم چند افزونه به شما معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس مناسبت های خاص آنها را در سایت خود قرار دهید :

1. SeedProd

یک افزونه تجاری و پولی مناسب برای کسانی که میخواهند سایت خود را به حالت تعمیر تغییر دهند و یا شمارش معکوسی برای زمان افتتاح سایت خود به صورت رسمی قرار دهند .

البته کمترین پلان این افزونه 29 دلار است که با قیمت دلار سر به فلک کشیده در وضعیت این روزها که هر چیزی باعث بهانه ای برای بالا رفتن قیمت ارز میشود ممکن است کمی کاربران را اذیت کند . آن هم برای افزودن امکانی تقریبا ساده ! اما خب میتوان گفت این افزونه از بهترین افزونه ها در این زمینه میباشد .

نمونه تصویر از سایتی که با این افزونه راه اندازی شده است در زیر قابل مشاهده است :

بهترین افزونه های شمارش معکوس

2. Countdown Timer Ultimate

افزونه رایگان با بیش از 20 هزار نصب فعال از مخزن افزونه های وردپرس . این افزونه تا آخرین نسخه از وردپرس را پشتیبانی میکند .

از خوبی های این افزونه میتوان به استفاده از کد کوتاه یا همان شورت کد معروف اشاره کرد . همچنین قابلیت استفاده در قالب از طریق کدهای پی اچ پی با این افزونه نیز وجود دارد . ریسپانسیو بودن افزونه به شما کمک زیادی در راضی نگه داشتن کاربر خواهد کرد . شما با این افزونه میتوانید تعداد زیادی تایمر معکوس ایجاد کرده و همچنین سازگاری کامل با گوتنبرگ وردپرس نیز وجود خواهد داشت . نمونه ای از تایمر معکوس در تصویر زیر قابل مشاهده خواهد بود :

بهترین افزونه های شمارش معکوس

علاوه بر نسخه رایگان ، نسخه حرفه ای افزونه نیز وجود دارد که قابلیت های ویژه ای به افزونه اضافه خواهد کرد و به شما امکان سفارشی سازی کامل تایمر را خواهد داد .

3. Countdown Builder

افزونه رایگان دیگری در مخزن افزونه های وردپرس که کار شما را در ایجاد شمارش معکوس در سایت خود راحت میکند . در این افزونه میتوانید از شورت کد استفاده کنید . علاوه بر این مورد برای استفاده شما چندین نوع تایمر با استایل مختلف وجود خواهد داشت که بنا به سلیقه خود میتوانید تایمر مد نظر خود را انتخاب و آن را ایجاد کنید .

بهترین افزونه های شمارش معکوس

نمونه ای از تایمر های قابل استفاده در بالا برای ما قرار داده شده که بسته به سلیقه و نیاز خود میتوانید آنها را استفاده کنید . همچنین به راحتی میتوانید از این تایمر ها در ووکامرس و فروشگاه وردپرسی خود استفاده کنید .

4. Evergreen Countdown Timer

افزونه رایگان دیگر که به شما اجازه میدهد تایمری برای سایت خود قرار دهید . این افزونه امکان شناسایی کاربران بر اساس آی پی آنها را دارد . همچنین میتوانید مشخص کنید که بعد از پایان تایمر کاربر را به صفحه خاصی هدایت کند . به عنوان مثال میتوانید در صفحه ثبت نام از آن استفاده کنید .

5. HurryTimer

افزونه ای دارای دو نسخه رایگان و پولی برای کاربران با قابلیت های متفاوت . در نسخه رایگان شما این امکان را خواهید داشت که هر دو نوع تایمر توضیح داده شده در ابتدای مطلب را در سایت خود قرار دهید .

امکان انجام عملیات خاص پس از اتمام زمان تایمر معکوس ، شناسایی آی پی ، ریستارت خودکار تایمر ، سفارشی سازی زنده ، امکان قرار دادن دکمه های Call To Action از جمله امکانات نسخه رایگان این افزونه میباشد که میتوانید هم در وردپرس و هم در سایت ووکامرسی خود از آن استفاده کنید . نمونه ای از تایمر ایجاد شده توسط افزونه در زیر قابل مشاهده است :

بهترین افزونه های شمارش معکوس

نتیجه گیری

در این مطلب سعی شد تا بهترین افزونه های شمارش معکوس به شما عزیزان معرفی شود . شما میتوانید با دانلود این افزونه ها و بررسی بر روی سایت خود نظر خود را با ما در میان بگذارید . همچنین اگر فکر میکنید افزونه دیگری نیز است که میتواند در لیست این 5 افزونه قرار گیرد اطلاع دهید تا در صورت بررسی و دارا بودن شرایط به لیست اضافه شود .