اگر در سایت شما نیاز به محاسبات آنلاین برای قیمت و سایر موارد داشته باشید نیاز به افزونه های محاسبه کننده مانند ماشین حساب دارید . به همین جهت تصمیم گرفتیم تا بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس را به شما معرفی کنیم تا از آنها در وردپرس خود استفاده کنید . این افزونه میتواند کمک زیادی به طراحان سایت کند .

بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس

1. Calculated Fields Form

افزونه Calculated Fields Form به شما اجازه میدهد تا فرم های محاسبات ریاضی رو بر اساس فیلدهای مختلف آماده کنید . به راحتی با استفاده از طراح افزونه شما میتوانید فیلدهای قابل نمایش را ایجاد و تغییر دهید .

2. CT Mortgage Calculator

بهترین افزونه های ماشین حساب برای وردپرس

افزونه ای که به صورت ساده به شما اجازه ایجاد محاسبه گر های آنلاین را میدهد . همچنین این افزونه با افزونه Real estate نیز سازگاری دارد . همچنین این قابلیت وجود دارد که در نوار کناری سایت شما اجرا شود . شما میتوانید به راحتی یک عنوان برای ابزارک ، واحد و نماد آن را تعریف کنید . همچنین لازم به ذکر است که افزونه از جاوا اسکریپت برای انجام محاسبات خود استفاده میکند .

3. Responsive Mortgage Calculator

یک افزونه رایگان دیگر برای محاسبه مربوط به مصارف ساختمانی که با افزونه Real Estate نیز قابلیت همگام سازی دارد . افزونه دارای ابزارک نوار کناری و کد کوتاه میباشد که شما میتوانید آن را درون صفحات ، نوشته ها و سایر قسمت های سایت فروشگاهی خود قرار دهید .

4. Measurement Price Calculator

بهترین افزونه های ماشین حساب برای وردپرس

اگر شما یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس دارید که قیمت ها را بر اساس اندازه تعیین میکنید میتوانید از این افزونه استفاده کنید . این افزونه با بهترین افزونه های ووکامرس تست شده و جواب میدهد بنابراین میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید .

5. WooCommerce Product Options and Price Calculation Formulas

بهترین افزونه های ماشین حساب برای وردپرس

این افزونه به شما امکان قیمت گذاری و تنظیمات قیمت مربوط به فروشگاه ووکامرس را ارائه میدهد . این افزونه با سازنده های محصول سفارشی نیز سازگار است که به شما اجازه میدهد تا گزینه های مربوط به قیمت مختلفی به محصولات خود اضافه کنید .

6. WooCommerce Price Based on Country

بهترین افزونه های ماشین حساب برای وردپرس

نام افزونه گویای عملکرد آن است . افزونه ای که بر اساس کشور قیمت محصول و فروش آن را محاسبه میکند . این افزونه قیمت را به صورت خودکار برای ارز های مختلف تبدیل میکند که البته میتوانید این کار را به صورت دستی نیز انجام دهید .

7. TimeZone Calculator

بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس

این افزونه قیمت ها را بر اساس منطقه زمانی های مختلف محاسبه میکند . شما میتوانید مناطق زمانی مد نظر خود را انتخاب و آن ها را در یک نوار کناری به عنوان ابزارک نمایش دهید . همچنین این افزونه به همراه یک کد کوتاه ارائه شده است .

8. Date Calculator

بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس

افزونه ای که تاریخ را برای شما محاسبه میکند . با استفاده از یک کد کوتاه میتوانید با انتخاب دو تاریخ اختلاف روزها را محاسبه کنید . همچنین این افزونه با افزونه contact form7 به خوبی جواب میدهد .

9. Repayment Calculator and Loan Application Form

بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس

افزونه ای کاربردی برای میزان محاسبه سود دریافتی و بازپرداخت اقساط که به صورت خودکار بر اساس واحد های مختلف ارزی و همچنین درصد سود به شما قیمت دقیق اعلام میکند . با استفاده از افزونه شما میتوانید یک طول مدت وام ، میزان مبلغ ، شرایط وام و کارمزد به همراه نرخ ارزی آنرا محاسبه کنید .

10. CC BMI Calculator

بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس

افزونه ای کاربردی برای اندازه گیری BMI بدن انسان که بر اساس آن چاقی یک فرد مشخص میشود . این افزونه با ظاهر های مختلف همراه میباشد که قابلیت تغییر در تنظیمات را دارا است .

امیدواریم که از مطلب بهترین افزونه های محاسبه قیمت برای وردپرس استفاده کافی برده باشید . اگر شما صاحب سایت تجاری هستید این افزونه کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد .