سلام به دوستان عزیز آی وحیدی . امیدوارم که اوضاع بر وفق مراد شما عزیزان بوده باشد . امروز آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری رو براتون آماده کردم که مناسب سایت های فعال عضو گیر ، سیستم های آموزشی ، فروشگاه های آنلاین و سایر سایت های مشابه میباشد . اگر شما در سایت نیاز به فعال بودن ورود / عضویت دارید احتمالا جایی در سایتتان را میخواهید برای نمایش فرم ورود راحت کاربران کنار بگذارید . در این آموزش همراه با ما باشید .

آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری

در ابتدای مطلب به دلایل اهمیت قرار دادن فرم لاگین در نوار کنار و یا جایی در کنار صفحه برای ورود راحت تر کاربر گفته شد و پس به همین خاطر سریعتر به سر اصل مطلب میرویم . برای اینکه بتوانید به صورت آسان و بدون دردسر انجام دهید کافیست افزونه Sidebar Login را نصب و فعال کنید .

پس از فعال سازی از منو نمایش گزینه ابزارک را انتخاب کنید . اکنون میتوانید ببینید که به لیست ویجت های شما یک Sidebar Login اضافه شده که میتوانید آن را درون محل ابزارک نوار کناری قرار دهید .

آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری
آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری

این افزونه به صورت خودکار فرم لاگین را به نوار کناری شما اضافه خواهد کرد . ابزارک Sidebar Login خود دارای چندین گزینه و تنظیمات میباشد . شما میتوانید تنظیمات دلخواه را برای آن انجام دهید . نمونه تنظیمات ابزارک را میتوانید در زیر مشاهده کنید .

آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری
آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری

 

شما میتوانید نمایش گزینه Remember me و فراموشی رمز عبور را در فرم لاگین فعال یا غیر فعال کنید و یا مشخص کنید پس از ورود کاربر او به چه صفحه ای منتقل شده و چه متنی برای وی نمایش داده شود . پس از اعمال تغییرات حتما توجه کنید که ذخیره را زده و سپس سایت خود را بررسی کنید تا نتیجه را مشاهده کنید . امیدوارم که از آموزش افزودن فرم لاگین به نوار کناری لذت و استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشویم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید .