امروز قصد داریم 6 قدم برای لینک بیلدینگ موفق را به شما معرفی کنیم . شما با استفاده از این آموزش سئو خواهید توانست مقدمات عملیات ساخت لینک به صورت موفق و عملی را فرابگیرید . اصول کلی کار در این مقاله آموزشی گفته خواهد شد و سپس شما میتوانید این کار را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید .

6 قدم برای لینک بیلدینگ موفق

 

لینک ها برای سئو بسیار مهم هستند . ساخت لینک و به اصطلاخ فنی لینک بیلدینگ مهمترین مورد برای رشد استراتژی شما میباشد . لینک ها باعث ایجاد ترافیک برای وبسایت شما خواهد شد .

 

قدم اول : مخاطبان خود را بشناسید 

اولین کار این است که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند . شما باید به دو نکته توجه کنید : اول اینکه بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند و دوم اینکه مخاطب ایده آل شما چه گروهی هستند .

 

قدم دوم : لیستی از وب سایت هایی را که به مخاطب مورد نظر شما علاقه مند هستند، ایجاد کنید

اگر شما تصویری واضح از مخاطبان خود را در ذهن خود دارید ، پس میتونید لیستی از وبسایت هایی که به شما در جذب مخاطب کمک کنند تهیه کنید . سایت هایی رو پیدا کنید که به مخاطب مورد نظر شما علاقه مند هستند . لینک های این وبسایت ها میتونه به شما نیز کمک کند .

 

قدم سوم : محتوای فوق العاده بنویسید

اصل بسیار مهم در سئو همین محتوا نویسی است . فکر کنید مطالب شما بسیار جذاب و پاسخگوی نیاز کاربران زیادی باشد . وقتی که یک کاربر میبیند مطالب شما جذاب است حتما آدرس سایت را در بوکمارک های خود ذخیره میکند و یا برای خود یادداشت میکند . همین کاربر ممکن است دوستان خود را به سمت سایت شما معرفی کند .

 

قدم چهارم : محتوا را با وبسایت ها مقایسه کنید

اگر شما مطالب جذاب برای بلاگ خود را مینویسید شما باید به قدم دوم مراجعه کنید را استراتژی خود را رشد دهید . سایت هایی از لیستی که میتواند به مطالب شما لینک داده شوند را پیدا کنید و از آنها بخواهید به مطالب خاص شما لینک دهند .

 

قدم پنجم : رسیدن به بازدید

اگر مطالب شما آماده شده و لینک های شما برای مطالبتان به دست آمده است وقت این است که به بازدید مطلوب برای نوشته های خود دست پیدا کنید . شما همچنین میتوانید از طریق ایمیل ،توئیتر و حتی تماس تلفنی بازدید جذب کنید .

 

قدم ششم : از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اگر محتوای شما اصلی و ساختار یافته است میتونید از طریق شبکه های اجتماعی نیز بازدیدکننده جذب کنید . مطمئن شوید که درباره بلاگ خود توئیت میزنید . فیسبوک ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نیز بسیار در این مرحله سهم خواهند داشت .

 

لینک بیلدینگ موفق راهی عالی برای گرفتن مخاطبان جدید میباشد . مطمئنا این مورد بر روی عملکرد و سئو سایت شما تاثیر گذار خواهد بود پس سعی کنید این 6 قدم را نادیده نگیرید . امیدوارم که از مقاله آموزشی 6 قدم برای لینک بیلدینگ موفق استفاده کافی برده باشید و بتوانید عملکرد مثبتی در بهبود سئو سایت خود انجام دهید .