امروز قصد معرفی 4 افزونه برای تبدیل سایت به نرم افزار موبایل به شما عزیزان و همراهان آی وحید داریم . امروزه اکثر افراد یک گوشی هوشمند دارند و با استفاده از آن از سایت دیدن میکنند و اطلاعات موجود در آن را مشاهده میکنند . خیلی از سایت ها نرم افزار مربوط به گوشی های هوشمند با فرمت اندروید و ios طراحی کرده اند و برای استفاده عموم قرار داده اند . در وردپرس شما میتوانید بدون دانش فنی جهت طراحی نرم افزار موبایل هر دو نوع نرم افزار را برای استفاده خودتان طراحی کنید .

4 افزونه برای تبدیل سایت به نرم افزار موبایل

ساخت نرم افزار و سفارش دادن به اشخاص متفرقه ممکن هست هزینه های بالایی برای شما به دنبال داشته باشد . با استفاده از این افزونه ها میتوانید خودتان کار را انجام دهید و سریعتر نیز کار را تحویل بگیرید .

اولین افزونه AppPresser میباشد . البته این افزونه به صورت تجاری عرضه میشود . این سایت پلتفورمی راحت برای تبدیل سایت وردپرسی شما به نسخه موبایل میباشد .این مجموعه قالبی در اختیار شما میگذارد که با استفاده از آن بتوانید ظاهری برای سایت خود در نسخه موبایل تنظیم کنید . همچنین میتوانید سفارشی سازی های لازم را در این مورد انجام داده و یک نرم افزار اختصاصی برای خود داشته باشید . قیمت خدمات این سایت از 19 دلار ماهانه به بالا میباشد .

www.apppresser.com

4 افزونه برای تبدیل سایت به نرم افزار موبایل
4 افزونه برای تبدیل سایت به نرم افزار موبایل

سایت دوم MobiLoud میباشد . این سایت نیز به صورت تجاری فعالیت کرده و به شما امکان تبدیل سایت خود به نرم افزار موبایل را میدهد . قیمت های این سایت نیز کمی زیاد بوده که البته به دلیل نوسانات بازار ارزی برای ما ایرانیان خیلی گران میشود ( حداقل 199 دلار ماهانه یا 2499 دلار لایف تایم ) . این سایت نیز همانند سایت قبلی به شما امکان استفاده از پوش نوتیفیکیشن را نیز میدهد .


افزونه سوم Androapp میباشد . این افزونه بر خلاف دو افزونه و سایت قبلی به صورت رایگان برای ماه اول عرضه میشود . امکان سفارشی کردن زبان ، استفاده از پوش نوتیفیکیشن ، آمارگیر ، پشتیبانی کامل از صفحات لمسی ، پشتیبانی از ووکامرس و افزونه کش وردپرس از جمله امکانات این افزونه میباشد که میتوانید آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید .افزونه برای یک ماه اول کاملا رایگان بوده و در ماه های بعدی به صورت سالانه مبلغی از شما دریافت خواهد کرد .

4 افزونه برای تبدیل سایت به نرم افزار موبایل
4 افزونه برای تبدیل سایت به نرم افزار موبایل

در نهایت به افزونه آخر میرسیم که WPApp.Ninja نام دارد . این افزونه هم به صورت تجاری میباشد که هزینه آن در صفحه مربوط به افزونه در وردپرس موجود میباشد . افزونه موبایل نینجا به شما این امکان را میدهد تا برای وبسایت خود نرم افزار اندروید تهیه کنید . در دسترس قرار دادن امکانات مختلف برای استفاده و راحت تر کردن کار طراحی نرم افزار ، محتوای آفلاین ، پشتیبانی از گوگل آنالایتیک ، کش داخلی و سازگاری با اکثر افزونه های معروف دنیا از سایر ویژگی های این افزونه میباشد .لازم به ذکر است افزونه های زیادی در زمینه تبدیل سایت به نرم افزار موبایل وجود دارد و حتما افزونه های رایگانی نیز وجود دارد . اما به هر حال ما در این مطلب سعی کردیم 4 افزونه تجاری را معرفی کنیم . شما میتوانید سایر افزونه ها را بررسی کنید و در صورتی که افزونه مناسبی پیدا کردید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید .