10 نکته که برای طراحی سایت هتل باید رعایت کنید!

صاحبان هتل ها و مراکز اقامتی، می دانند که جذب مشتری و کسب رضایت مشتری تا چه اندازه اهمیت دارد. مدیران هتل ها با وجود یک سایت می توانند تعداد مشتریان خود را چندین برابر کنند.

با طراحی وب سایت برای هتل، می توان افرادی که قصد اقامت در هتل دارند را به سمت خود کشاند و آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کرد. در این نوشته می خواهیم درباره .. نکته مهم برای طراحی سایت با شما صحبت کنیم و خوشحال می شویم که تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

طراحی سایت هتل

10 نکته مهم برای طراحی سایت هتل

برای اینکه کار طراحی سایت شما به صورت حرفه ای انجام شود، 10 نکته زیر را در نظر داشته باشید:

  1. از عکس ها و عناصر گرافیکی زیبا و متناسب استفاده کنید. شما باید در وب سایت خود، عکسهای باکیفیت و زیبایی از اتاق های هتل، منظره هتل و… قرار دهید. با کمک عکسهای واضح، شما می توانید کلاس کاری هتل خود را بالاتر نشان دهید.
  2. اطلاعات کاملی از هتل در قسمتهای مختلف سایت مانند بخش درباره ما، تماس با ما و… قرار دهید تا افراد با شرایط رزرو هتل، مدارک لازم برای رزرو اتاق، شرایط پذیرش، خدمات هتل و … آشنا شوند.
  3. از نقشه های گوگل در سایت خود استفاده کنید تا افراد بتوانند از هتل شما، به سایر مکانهای تفریحی و توریستی بروند. در سایت خود، آدرس مکانهای مهم شهر و مسیر رفتن به آنها را نمایش دهید تا گردشگران بتوانند به راحتی در شهر گشت و گذار کنند.
  4. عملیات هایی مانند رزرو آنلاین اتاق ها، خرید اینترنتی و… را در وب سایت خود ممکن کنید تا افراد بتوانند خیلی راحت و از راه دور، اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. یادتان باشد که این فرآیندها باید به درستی در سایت شما انجام شوند.
  5. وب سایت خود را به شکل واکنش گرا (ریسپانسیو) طراحی کنید. این روزها، افراد با کمک موبایل، تبلت و… در اینترنت جستجو می کنند و مهم است که سایت شما، در هر صفحه نمایشی به درستی نشان داده شود. سایت هتل باید به شکلی باشد که با موبایل، تبلت و لب تاب بتوان اقدام به رزرو هتل و… کرد. اگر طراحی سایت هتل به صورت ریسپانسیو انجام شود، گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل خواهد شد.
  6. از نماد اعتماد الکترونیکی استفاده کنید. بسیار مهم است که بتوانید اعتماد کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کنید. اگر در سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی وجود داشته باشد، اعتماد کاربران بیشتر شده و با خیال راحت اقدام به پرداخت وجه خواهند کرد.
  7. به موضوع سئو و بهینه سازی سایت خود اهمیت بدهید. سئوی سایت، از جمله امکاناتی است که باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت هتل خواهد شد. همچنین سئو روی رونق کسب و کار شما به صورت مستقیم تاثیر می گذارد.
  8. از خدمات تبلیغات سایت در گوگل استفاده کنید تا بتوانید وب سایت هتل خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و تعداد مشتریان بیشتری داشته باشید. درست است که سرویس های تبلیغاتی گوگل رایگان نیستند؛ اما ارزش هزینه کردن را دارند. باید بدانید که هزینه تبلیغات شما بعد از مدتی به شما باز می گردد.
  9. از محتوای مناسب در وب سایت خود استفاده کنید. متن، تصویر، فایل ویدئویی و صوتی از جمله محتواهایی هستند که باعث می شوند افراد به اطلاعات موردنظر خود دسترسی داشته باشند و اطلاعات موردنیاز خود را از جانب شما دریافت کنند.
  10. وب سایت هتل خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید. بخشی از بازدیدکنندگان و مشتریان سایت شما در خارج از ایران زندگی می کنند و برای گردشگری به ایران سفر خواهند کرد. اگر تمام قسمتهای سایت شما به زبان فارسی باشد، گردشگران خارجی نمی توانند اطلاعات موردنیاز خود را از سایت شما دریافت کنند. به همین دلیل بهتر است سایت هتل شما به صورت چند زبانه باشد. برای این کار می توانید از زیردامنه هایی مانند EN یا AG استفاده کنید.

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل، موضوع مهم و حساسی است که باید به درستی انجام شود. برای این کار می توانید از افراد حرفه ای و طراحان سایت متخصص کمک بگیرید. تیم حرفه ای آی وحید می تواند وب سایت جامع و تخصصی برای هتل شما طراحی کند که با راه اندازی آن، بتوانید جذب مشتری کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید. شما می توانید این کار را به متخصصان تیم آی وحید بسپارید.

اگر صاحب سوئیت، هتل و مرکز اقامتی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به فکر طراحی سایت برای هتل خود باشید؛ زیرا این کار مزایای زیادی برای شما و کسب و کارتان خواهد داشت.

مزایای طراحی سایت برای هتل چیست؟

وجود سایت هتل، مزایای زیر را برای کسب و کار شما خواهد داشت:

  • با طراحی یک سایت کاربردی و مفید، شما می توانید کار را برای مشتریان خود آسان تر کنید و رضایت آنها را جلب کنید.
  • وجود سایت برای سوئیت یا هتل، باعث می شود که بتوانید از موتورهای جستجو برای تبلیغات سایت خود استفاده کنید.
  • شما می توانید از فضای داخلی و بیرونی هتل عکس بگیرید و از عکسهای خود برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.
  • وب سایت، همیشه در دسترس است و مشتریان شما به آن دسترسی خواهند داشت.
  • با داشتن سایت، می توانید کسب و کار خود را با استفاده از فضای نامحدود اینترنت گسترش دهید.
  • داشتن وب سایت، هزینه های اضافی شما برای تبلیغات را کاهش می دهد.

3 مثال از طراحی یک وب سایت عالی برای هتل

در این قسمت از مقاله میخواهیم 3 نمونه از سایت های شیک و بسیار حرفه ای که برای هتلهای معروف طراحی شده اند را به شما معرفی کنیم.

  1. Hotel Risveglio Akasaka

هتل Risveglio Akasaka ، نام هتلی است که در سال 2015 و در ژاپن افتتاح شده است. اگر به وب سایت این هتل سر بزنید، خواهید دید که آیکونهای آب و هوا را به صورت دینامیک نشان می دهد و طراحی داخلی اتاقهای هتل را با عکسهای زیبا نمایش می دهد. فونت ها و آیکونهای وب سایت این هتل ساده است و رابط کاربری این وب سایت به صورت حرفه ای طراحی شده است. وب سایت هتل Risveglio Akasaka به صورتی طراحی می شود که کاربران به راحتی به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشند و از حضور در این سایت، تجربه خوبی داشته باشند.

طراحی سایت هتل

  1. Casangelina

هتل casangelina، نام هتلی است که در سواحل ایتالیا ساخته شده است. از جمله مزایای وب سایت هتل casangelina می توان به انیمیشنهای موجود در این سایت و موسیقی پس زمینه سایت اشاره کرد. فضای زیبای این هتل بسیار زیبا است و با عکسهای حرفه ای، فضای هتل در سایت به نمایش درآمده است. طراحی UI این سایت ساده و حرفه ای است و ترکیبی از تصاویر و فونت های مناسب را در این وب سایت مشاهده خواهید کرد. فیلم پانوراما و عکسهای پانوراما که از فضای این هتل گرفته شده است، به کاربران این امکان را می دهد که کاربران زیبایی هتل را به صورت کامل احساس کنند.

طراحی سایت هتل

  1. Stmoritz

اگر سری به وب سایت هتل stmoritz بزنید، متوجه می شوید که این وب سایت تا چه اندازه خاص و جذاب است. طراحان این وب سایت، به صورت حرفه ای فضای سایت را طراحی کرده اند. در منوی سمت راست این هتل می توانید مطالب مفیدی به دست بیاورید و از همین قسمت، برای رزرو اتاقهای هتل اقدام کنید. موضوع دیگر این است که کار رزرو آنلاین در این سایت به راحتی انجام می شود.

طراحی سایت هتل

در کل باید کاری کنید که کاربران از حضور در وب سایت شما حس خوبی داشته باشند و بتوانند به شما اعتماد کنند. با این کار، احتمال اینکه در آینده نیز به وب سایت شما بیایند بسیار زیاد است. با طراحی سایت هتل ، شما می توانید در حوزه هتلداری شناخته تر شوید و تعداد مشتریان خود را چندین برابر کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با آی وحید همراه بودید از شما متشکریم.