با سلام خدمت شما کاربران عزیز . امروز میخواهیم درباره اهمیت تصاویر نوشته های بلاگ صحبت کنیم . امروز سعی میکنیم به شما بگوییم چرا باید از تصاویر در بلاگ استفاده کرد و اگر بخواهیم استفاده کنیم چگونه باید تصاویر مد نظر خود را پیدا کنیم .

تصاویر نوشته های بلاگ را از کجا پیدا کنیم ؟

برای کسانی که قبلا به دنبال راه اندازی سایت و بلاگ بودند ، ابتدا آموزش میدیدند و سپس بر اساس نیاز خود از بلاگ استفاده میکردند . برای قدیمی ها قرار دادن تصویر در بلاگ یک چیز غیر معمول بود . وقتی میخواستید تصویر قرار دهید میگفتند تصویر ؟! تصویر خیلی سنگین است . اما اکنون کمتر بلاگی را پیدا میکنید که درون نوشته های خود تصویر نداشته باشد . اگر مطالب بلاگ ما و سایر سایت ها را مشاهده کنید دارای حداقل یک تصویر است . یک تصویر میتواند به اندازه صد ها کلمه معنی و مفهوم داشته باشد . اگر یک کاربر مجبور باشد بین یک سایتی که تصویر دارد و سایتی که مقاله هاش بدون تصویر هست یکی را انتخاب کند ، مطمئنا به سراغ سایتی خواهد رفت که تصویری در آن وجود دارد . زیرا با آن میتواند راحت تر ارتباط برقرار کند . شما اگر آشنایی با عکاسی برای قرار دادن در نوشته هایتان ندارید میتوانید یک عکاس استخدام کنید تا تصاویر مورد نیاز شما را آماده و تهیه کند . در صورتی که هزینه استخدام عکاس نیز ندارید میتوانید از یک سری سایت های آنلاین تصویر خود را تهیه کنید . بعضی از این سایت ها رایگان و بعضی دیگر تجاری میباشند که ما در این مطلب به معرفی چند عدد از این سایت ها خواهیم پرداخت .

unsplash

Unsplash.com

این سایت یکی از سایت های جذاب در زمینه پیدا کردن عکس مورد نظر شما میباشد . که البته متاسفانه در ایران فیلتر میباشد ! تصاویر دسته بندی شده و کاربر میتواند تصویر مورد نظر خود را تهیه کند . تمام تصاویر منتشر شده در این سایت برای انواع استفاده های تجاری و غیر تجاری به صورت رایگان در دسترس میباشد .

خط جداکننده

Pixabay.com

سایت دیگری است که شما باید برای استفاده از آن هزینه پرداخت کنید . البته در کنار این پرداخت هزینه ، تصاویر رایگانی نیز موجود است که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید . تصاویر زیادی موجود است که دیگر نیاز به پرداخت هزینه به عکاس وجود نخواهد داشت .

خط جداکننده

Foter.com

مرجع تصاویر استوک که شامل بیش از 335 میلیون تصویر رایگان میباشد . اکثر تصاویر رایگان هستند اما بعضی دیگر نیازمند پرداخت هزینه به عکاس آن میباشد .

خط جداکننده

freepik.com

فری پیک موتور جستجوی پیشرو طرح های بردار آزاد است ، بزرگترین انجمن طراحان گرافیک در جهان !  کاربران فری پیک ، طرح های گرافیکی با کیفیت بالا را ارائه می دهد : تصاویر منحصر به فرد و منابع گرافیکی که توسط تیم طراحی ما به دقت انتخاب شده اند تا کاربران در پروژه های شخصی و تجاری خود استفاده کنند . فیر پیکدر سال 2010 توسط برادران Alejandro و Pablo Blanes با Joaquin Cuenca تاسیس شد، بنیانگذار راه اندازی های موفقیت آمیز مانند Panoramio .

 
خط جداکننده

حالا اگر عکس مورد نظر خودمان را پیدا نکردیم چکار کنیم ؟ من به شما یک پیشنهاد میدهم . شما میتوانید از  Canva استفاده کنید . در این سایت طراحی خود را بسازید . عکس خود را قرار دهید و حتی آن را بفروشید یا اینکه سایت عکس ها را از کتابخانه موجود در این سایت خریداری و یا به صورت رایگان دانلود کنید . در سایت های معرفی شده میلیون ها عکس وجود دارد و احتمالا شما به تصویر مد نظرتان برسید . در صورتی که سایتی را میشناسید که اینگونه تصاویر را برای دانلود کاربران دارد میتوانید در قسمت نظرات آنها را معرفی کنید . امیدواریم که مطلب اهمیت تصاویر نوشته های بلاگ استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشویم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید .