دانلود و بررسی 7 تا از بهترین افزونه های بک آپ

یکی از اصول مهم در مدیریت سایت گرفتن بکآپ از وب سایت خود است ، بعضی مواقع شما دسترسی به هاست خود برای دریافت و دانلود بکآپ به صورت دستی ندارید اما میتوانید با نصب یک افزونه این امر مهم را انجام دهید ، در این مطلب آموزشی قصد داریم 7 تا از بهترین افزونه های بک آپ وردپرس را به شما معرفی کنیم که مطمئنا خیلی در انجام بک آپ گیری به کار شما می آید . سعی میشود این کار در دو قسمت انجام شود . تا شما هم بتوانید بررسی کاملی روی افزونه ها انجام دهید . پس با ما همراه باشید

این افزونه توسط یکی از متخصصان وردپرس به نام Matt Mullenweg یافت شده . این افزونه برای بک آپ گیری روی سرویس های ابری خود 5 دلار در ماه هزینه دریافت میکند.با یک کلیک میتوانید تنظیمات کلی این افزونه را خودتان انجام دهید .

1. VaultPress

معرفی 7 تا از بهترین افزونه های بک آپ وردپرس

2- افزونه BackupBuddy

backubuddy

این افزونه یکی از معروفترین و پر کاربرد ترین افزونه در زمینه ی بک آپ گیری میباشد که بک آپ های شما را میتواند در سایت هایی نظیر آمازون ، Dropbox قرار دهد ، علاوه بر این میتواند آن را از طریق دسترسی اف تی پی در مکانی آپلود کرده و یا اینکه برای شما ایمیل بفرستد !

یکی از مزیت های این افزونه این است که نیاز به اشتراک در یک سرویس ماهانه ندارد . شما برای افزونه لایسنس حرفه ای دریافت میکنید و سپس میتوانید تا حجم 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای بک آپ سایت خود به همراه پشتیبانی سازنده داشته باشید .

شما همچنین میتوانید از این افزونه برای انتقال سایت خود به هاست دیگری جهت استفاده از وردپرس داشته باشید .

3- افزونه BackUpWordpress

معرفی 7 تا از بهترین افزونه های بک آپ وردپرس
معرفی 7 تا از بهترین افزونه های بک آپ وردپرس

این افزونه یک افزونه کامل است که به صورت خودکار زمان بندی شده و میتواند مقادیر مختلفی از سایت شما را بک آپ گیری کند . شما ممکن است تنها نیاز به دیتابیس داشته باشید و این افزونه این کار را برای شما انجام میدهد و ممکن است بخواهید در هر روز بیش از 10 بار در زمان های مشخص بک آپ گیری انجام شود ! این افزونه این کار را برای شما انجام میدهد . تنها مشکل این افزونه این است که نسخه ی رایگان آن محلی برای ذخیره روی سرور های ذخیره سازی ندارد .

در این مطلب 3 افزونه به شما معرفی شد . در مطلب بعدی 4 افزونه باقی مانده برای شما قرار داده میشود .