دانلود قالب چت روم حرفه ای ET Chat

100% برای هر وب مستر ایرانی که دنبال راه اندازی چت روم باشه ET Chat یکی از بهترین CMS ها در این زمینه هست برای این کار با امکانات فراوان و پشتیبانی فارسی زیاد . در این پست شما همراه آی وحید خواهید بود تا یکی از حرفه ای ترین قالب چت روم حرفه ای ET Chat این سیستم رو که توسط خودم طراحی شده رو دانلود کنید . از معجزات این قالب اینه که یوزر وقتی داخل چت روم میشه هم با قالب گرافیکی بساز زیبایی روبرو میشه و همچنین جا برای تبلیغات داخل چت روم تعبیه شده . این قالب به رایگان در اختیار شماست جهت استفاده . امیدوارم با حفظ کپی رایت آی وحید منو ترغیب کنید رایگان بزارم براتون طرح های قدیمی رو که توی آرشیوم داره خاک میخوره .

همانگونه که مستحضر می باشید قرن بیست و یکم را قرن ارتباطات و فن آوری اطلاعات نام نهاده اند. با توجه به این امر، می بایست به تکنولوژی ها و ابزارهای مرتبط در این حوزه با دید ابزارهای صنعتی و فراصنعتی نگریسته شود و از این رو به حساسیت موجود در این صنعت پی برده و لزوم گذار از سیستم های کسب و کار سنتی به سیستم مدرن رسانه های دیجیتال پی خواهیم برد. طراحی وب سایت های مدرن و مطابق با آخرین استانداردها، اولین قدم در راه رسیدن به این اهداف و پیمودن مسیر پر پیچ و خم گذار از تجارت سنتی به تجارت نوین جهانی می باشد. با شرکت آی وحید اولین قدم خود را محکم و با ثبات برخواهید داشت.

سایت هایی طراحی شده توسط آی وحید از لحاظ طراحی بصورت کاملا اختصاصی طراحی میشود ، پیاده سازی نیز بصورت کاملا استاندارد بوده بصورت HTML5 / CSS3 / Responsive / Seo