آشنایی با طراحی وب سایت

با سلام و عرض ادب خدمت بازیدکنندگان محترم سایت آی وحید ( ivahid team ) در این پست قصد دارم شما را با انجام امور طراحی وب سایت آشنا کنم، در ابتدا سراغ فاکتور های اصلی طراحی وب سایت میرویم .

برای طراحی وب سایت چه چیزی نیاز داریم ؟ (مقاله 1)

برای طراحی وب سایت نیاز به دو چیز داریم

الف) خلاقیت و سیاست استفاده از مقادیر

ب) دانش برنامه نویسی

هم اکنون به شرح این دو نیاز اساسی طراحی وب میپردازیم، با ما همراه باشید.

آموزش طراحی وب سایت

الف ) خلاقیت و سیاست استفاده از مقادیر در طراحی سایت :

میتوان گفت یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیاز های ما برای طراحی وب (البته هم برای بخش طراحی گرافیک و هم بخش پیاده سازی کد های مربوطه) بکار بردن خلاقیت در طراحی سایت است که در جذب بازدید کنند و ذخیره بازدید کننده و کاربر (save user) تاثیر بسیار زیادی دارد.

یکی از نکات مهم دیگر استفاده از مقادیر صحیح و اصولی در بکار بردن کد های برنامه نویسی، استفاده از رنگ های مناسب (روانشناسی رنگها برای جذب بازدید کننده و اینکه کاربر سایت شما مثلا چشم آن خسته نشود و باز هم به سایت شما رجوع کند روانشناسی استفاده از رنگ ها میباشد) ، ست کردن کد ها با استاندارد های جهانی و…

اما فعلأ ما در مورد بخش گرافیکی طراحی سایت بحث میکنیم.

ب ) دانش برنامه نویسی برای طراحی سایت :

بر این فرض هستیم که تا بخش طراحی گرافیکی وب پیش رفتیم، حال باید چکار کنیم !؟

نوبت به پیاده سازی طرح نهایی شماست، یعنی اینکه زبان گرافیک را به صورت کد ثابت کنیم اگر بخواهم برایتان بهتر توضیح بدم بدین صورت میباشد که طرحی که از قبل آماده کرده اید را با داشتن دانش برنامه نویسی لازم جهت طراحی وب سایت (از جمله دارا بودن دانش برنامه نویسی به زبان های   … , html , css , php-my sql بسته به نیاز شما دارد) میتوانید اجرا کنید.

به عنوان مثال موقعیت قرار گیری تصویر عنوان سایت (هدر) را با داشتن دانش برنامه نویسی تعیین میکنید و هزاران کار دیگر که با داشتن دانش برنامه نویسی میتوانید انجام دهید.

اکنون شما دو راه پیش رو دارید :

1- خودتان به یادگیری زبان های برنامه نویسی وب بپردازید ( آموزش طراحی وب سایت ) و سایت خود را طراحی کنید.

2- طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی وب سایت از جمله تیم طراحی وب سایت آی وحید (ivahid) بسپارید و با اطمینان کامل یک سایت زیبا و کاملأ استاندارد را دریافت کنید.

اکنون اگر خودتان میخواهید طراحی سایت انجام دهید مقاله های بعدی ما را دنبال کنید. (برای مشاهده مقاله2 اینجا کلیک کنید)