پیشگفتار : با سلام و عرض ادب ؛ در این پست قصد دارم شما را با مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و مراحل ایجاد یک فروشگاه آنلاین آشنا کنم ، اگر قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید و یا حتی طراحی آن را به متخصصان آن بسپارید به نکاتی که در این پست به آن اشاره میکنیم دقت فرمایید، پس با ما همراه باشید.

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی

برای طراحی سایت فروشگاهی اولین قدم آنالیز نیاز های فروشنده و مشتری است که با بررسی این نیاز ها و طبقه بندی آن ها میتوان طراحی را شروع کرد، همچنان باید به نوع محصول ، فراوانی و … دقت داشت.اگر شما به عنوان مثال قصد دارید فروشگاهی با محصولات دیجیتال عرضه کنید باید در ابتدا نیاز مشتری خود از جمله مشخصات کامل محصول + تصاویر واقعی + اطلاعات دقیق از محصول خود را در اختیار مشتری قرار دهید، اکنون چرا این مسئله در طراحی سایت برای ما اهمیت زیادی دارد ؟ زیرا وجود نظم و ترتیب در رشد وب سایت ( رشد کسب و کار ) شما و همچنین در جذب مشتری و ذخیره آن به عنوان مشتری ثابت خود تاثیر زیادی دارد.

منظور از نظم و ترتیب ، ساخت ماژول های ویژه انحصاری برای طراحی فروشگاه اینترنتی است از جمله ماژول مقایسه کالا های مشابه در هر دسته ، ماژول پرداخت آنلاین ، ماژول مشخصات ظاهری کالا ، ماژول مشخصات فنی کالا ، ماژول آپلود تصاویر کالا ، ماژول پیشنهاد ویژه برای برخی از کالا ها ، ماژول تخفیف برای برخی از کالا ها و صد ها ماژول دیگر که میتواند در مدیریت فروشگاه اینترنتی و انحصاری کردن آن به شما کمک بسیاری بکند و نظم و تریتیب خوبی به فروشگاه شما ایفا کند.

همچنان برای طراحی فروشگاه اینترنتی شما دو راه پیش رو دارید :

راه اول : طراحی سیستم مدیریت محتوا

راه دوم : طراحی قالب فروشگاه اینترنتی

شما میتوانید طراحی قالب سایت خود را به شرکت آی وحید بسپارید و با اطمینان خاطر یک قالب زیبا و بهینه سازی شده دریافت کنید.هم اکنون برای استعلام قیمت سایت خود و سفارش طراحی سایت اینترنتی خود از طریق اینجا اقدام فرمایید.

شاد و پیروز باشید