سلام به دوستان گل آی وحید

امروز اومدیم تا قسمت دوم از آموزش ریسپانسیو کردن سایت رو با استفاده از افزونه های مطرح و معروف خدمتتون آموزش بدیم ، همونجور که توی قسمت اول گفتیم اگر خدا بخواد و عمری باقی بمونه میخواهیم یک آموزش خیلی خیلی کامل در زمینه ریسپانسیو کردن سایت های وردپرسی بدیم ، تعداد قسمت های آموزش مهم نیست ، بلکه مهم اینه که شما به طور کامل بتونید سایتتون رو ریسپانسیو کنید . قرار هست ما 5 تا افزونه مطرح رو معرفی کنیم و تک تک اونا رو مورد بررسی قرار بدیم ، سعی ما بر اینه که هفته ای دو یا سه قسمت از آموزش جلو بریم پس با ما حتما همراه باشید …

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت - افزونه ها - قسمت دوم

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه ها – قسمت دوم

افزونه دومی که میخواهیم درباره اش به شما آموزش و اطلاعات بدیم افزونه ای هست به نام : WPtouch 

این افزونه یکی از بهترین افزونه ها در مورد ریسپانسیو کردن سایت شما هست ، به راحتی نمیشه این افزونه رو نادیده گرفت چون این افزونه توسط بیش از 5 میلیون و نیم سایت و بلاگ در حال نصب و کار هست . افزونه WPtouch بعضی مواقع سایتتون رو با سرعت بالاتر از حد ریسپانسیو و حتی تمام صفحه و آماده برای صفحه نمایش رتینا میسازه ، پس واقعا دیگه نمیشه اونو نادیده گرفت !

 

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت - افزونه ها - قسمت دوم

 

افزونه WPtouch همچنین شامل ویژگی جدید کش حرفه ای است که باعث افزایش سرعت لود سایت روی موبایل میشه و این یکی دیگه از نکته های خیلی خوب برای این افزونه به شمار میره !

تصاویر و استایل قالب بر اساس دستگاه های گوشی موبایل در سایز های مختلف بهینه سازی میشه و مناسب با دستگاه مورد نظر سایت رو نمایش میده ،  افزونه WPtouch در دو نوع نسخه ی رایگان و پولی منتشر شده که نسخه ی پولی اون همانطور که انتظار میره داری تنظیمات بیشتری نسبت به نسخه ی معمولی اون هست و اگر اشتباه نکنم از 49 دلار قیمت افزونه پولی شروع میشه .

افزونه گزینه ای ایده آل برای افرادی است که میخوان یک سایت منحصر به فرد هم برای استفاده در گوشی و سیستم های خانگی داشته باشند !

این نکته رو هم بگم که افزونه نیازمند نسخه وردپرس 3.9 به بالا است . همچنین لینک دانلود و صفحه ی افزونه در سایت وردپرس رو میتونید در پایین همین مطلب مشاهده کنید .

 

آرشیو آموزش ریسپانسیو کردن سایت :

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت اول

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت دوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت سوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت چهارم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت آخر