سلام به تمامی دوستان

بی مقدمه میریم سمت آموزش امروز و نمیخوام وقتتون رو بگیرم ، این قسمت دهم از آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس هست و صدای من رو از آی وحید میشنوید ، مشکلی که امروز میخوایم حل کنیم اسمش هست :

حل مشکل ریدایرکت

 

آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس - قسمت دهم

 

آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس – قسمت دهم :

امروزه و توی سایت های فراوانی ممکنه ایمیل هایی از کاربرانتون دریافت کنید که نمیتونن وارد پنل مدیریت بشوند و مدام صفحه ی لاگین برای آنها رفرش میشه ، مشکل لاگین و رفرش شدن صفحه پس از زدن دکمه ی ورود دلیلش متفاوت از خطاهایی مثل صفحه ی سفید مرگ و یا خطای ارتباط با بانک اطلاعاتی هست ، یک نوع خطا که ممکنه در لاگین اتفاق بیفته رفرش شدن صفحه پس از وارد کردن اطلاعاته و یا اینکه وقتی آدرس صفحه ی ورود رو میزنند صفحه ی لاگین براشون نمایش داده نمیشه ، توی این آموزش میخواهیم درباره ی رفع این مشکل صحبت کنیم ، فقط اگر میخواهید با کلاس کار کنید و تغییرات اساسی بدید لطفا قبل از انجام کاراتون از دیتابیس سایتتون یک بکآپ تهیه کنید .

پاک کردن کوکی های مرورگر :

وردپرس برای ورود به پنل کاربری و یا مدیریت از کوکی ها استفاده میکنه ، در اولین قدم از حل مشکلتون باید کوکی و کش مرورگر رو حذف کنید ، این کار باید اکثر مشکلاتتون رو حل کنه

 

آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس - قسمت دهم

 

 

 

تصویر گویای روش کار است پس من بیشتر از این توضیح نمبدم

غیر فعال کردن تمامی پلاگین ها :

بعضی اوقات بعضی از افزونه ها باعث ایجاد این چنین مشکلاتی میشن ، برای این که این مشکل حل بشه باید تمامی افزونه ها غیر فعال بشه و اگر نمیتوانید وارد پنل مدیریتی سایتتون بشید از طریق هاست به پوشه ی wp-content برید و اسم پوشه plugins رو تغییر بدید ، با این کار تمامی افزونه ها غیر فعال خواهند شد . پس از اینکه افزونه ها غیر فعال شد دوباره سعی کنید و اگر موفق بودید به این معنی است که یکی از افزونه ها مشکل داشته است .

تغییر قالب وردپرس به حالت پیش فرض :

بعضی مواقع هم مشکل از قالب هست ! برای برگرداندن قالب به حالت پیش فرض نام پوشه قالبی که در حال حاضر بر روی سایتتان فعال است را تغییر دهید ، وردپرس به صورت خودکار وقتی نام قالب در پوشه های قالب موجود نباشد سایت را به حالت پیش فرض می آورد البته این کار را از طریق دیتابیس نیز میتوانید انجام دهید .

بروز رسانی آدرس سایت :

اگر با انجام موارد بالا مشکلتان حل نشد برید سراغ فایل wp-config.php ، اون رو باز کنید ، و آدرس سایتتون رو داخلش تعریف کنید ، شاید آدرس سایت اشتباه ثبت شده باشه ! برای این مشکل کد زیر رو داخل فایل مذکور وارد کنید :

define('WP_HOME','http://example.com');
define('WP_SITEURL','http://example.com');

و سپس فایلتون رو ذخیره کنید و با توکل به خدا به سراغ سایتتون برید . امیدواریم این قسمت از آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس تونسته باشه به شما در زمینه حل مشکتون کمک کرده باشه .