با سلام خدمت تمام کاربران عزیز آی وحید ، امروز نیز با یک موضوع آموزشی دیگر با نام آموزش ایجاد لینک یک ایمیل در وردپرس در خدمت شما هستیم . شما در وردپرس میتوانید در نوشته های خود به یک سایت لینک دهید اما آیا شما تا به حال به یک ایمیل لینک داده اید ؟ بعضی از دوستان این موضوع را مطرح کرده بودند که این موضوع آموزشی برای آنان آماده شده است .

آموزش ایجاد لینک یک ایمیل در وردپرس

زمانی که شما میخواهید به یک صفحه یا سایت دیگر در مطالب نوشته وردپرس خود لینک دهید معمولا با کادر زیر رو به رو خواهید شد :

آموزش ایجاد لینک یک ایمیل در وردپرس
آموزش ایجاد لینک یک ایمیل در وردپرس

اکنون به صورت مشابه برای ایجاد لینک به یک ایمیل شما میتوانید در ابتدای لینک از عبارت mailto: استفاده کنید مانند ایمیل زیر :

mailto:info@ivahid.com

راه ساده تر برای لینک دادن به این صورت میباشد که متن مورد نظر خود را انتخاب کنید و کلید های ترکیبی CTRL+K را فشار دهید و سپس لینک خود را اضافه کنید ، مشابه تصویر زیر :

آموزش ایجاد لینک یک ایمیل در وردپرس
آموزش ایجاد لینک یک ایمیل در وردپرس

 

افزودن لینک به صورت دستی و با کد های HTML  :

شاید شما بخواهید در یک ابزارک متنی یا قسمتی از وردپرس لینک به ایمیل دهید که دسترسی به ابزار ویرایشگر دیداری وردپرس نداشته باشید ، شما میتوانید با کد زیر برای کاربرانتان یک لینک به ایجاد کنید :

<a href="mailto:info@ivahid.com">متن لینک ایمیل</a>

و اما یک نکته : چرا شما باید از افزودن لینک به یک ایمیل در صفحات یا مطالب وردپرس جلوگیری کنید ؟!

جواب این سوال بسیار راحت است ، زیرا با قرار دادن لینک در مطالب یا صفحات ، ایمیل شما به راحتی توسط ربات های جمع آوری کننده ایمیل در اینترنت قابل دریافت و پس از آن تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد .

پس ما این نکته را به شما توصیه میکنیم که از فرم های تماس با ما در سایت خود برای برقراری ارتباط استفاده کنید .