آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود

با سلام به همه ی کاربران عزیر ، امروز با یکی دیگر از آموزش های جدید برای شما کاربران آی وحید اومدیم که اسمش آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود برای وردپرس هست ؛ امیدوارم از این آموزش استفاده ی کامل رو ببرید .

حتما تا حالا براتون پیش آمده که بخواهید فایلی رو دانلود کنید حتما باید یک توئیت کنید یا با فیسبوک لایک کنید تا امکان دانلود کردن آن فایل و نمایش لینک دانلود فعال بشه ، شاید شما هم بخواهید این امکان رو به سایتتون اضافه کنید اما چیزی از اون ندونید ، حالا ما میخواهیم آموزش اون رو بهتون بدیم :

برای استفاده از این امکان میتوانید از افزونه Pay with a Tweet استفاده کنید و اون رو نصب کنید .در قسمت Configuration میتوانید تنظیمات مربوط به افزونه رو انجام دهید :

آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود
آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود

برای استفاده از افزونه باید Tweeter App جدید ایجاد کنید ، بعد از دریافت کلید استفاده ی توئیتر رو در تنظیمات افزونه قرار دهید . حالا چطور یک Tweeter App ایجاد کنیم ؟

آموزش ایجاد Tweeter App 

پیش نیاز استفاده از افزونه این است که ابتدا با حساب کاربری خودتان به Twitter Developers لاگین کنید ، سپس روی نام حساب کاربریتون کلیک کنید و گزینه ی My Applications کلیک کنید . میتونید تصویر این قسمت رو در زیر مشاهده کنید:

 

آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود

 

بعد از اینکه روی اون قسمت کلیک کردید صفحه ای برای شما نمایان میشود که میتوانید روی دکمه ی Create New App یا همان ایجاد برنامه ی جدید کلیک کنید .

در این مرحله توئیتر از شما اطلاعات برنامه ی کاربردی جدید را درخواست میکند که باید آن را وارد کنید

آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود
آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود

 

پس از اینکه اطلاعات دقیق برنامه که شامل آدرس سایت و کال بک مربوط رو وارد کنید . بعد از اون شما باید اطلاعات خود را تائید و موافقت نامه ی مربوط به توئیتر را تائید کنید . حالا شما باید در قسمت تنظیمات برنامه به تب Permission بروید ، در حالت پیشفرض به صورت Read Only است و اگر شما میخواهید افزونه ی شما به خوبی در سایت جواب دهد آن را روی Read and Write یعنی خواندن و نوشتن تنظیم کنید .

آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود
آموزش افزودن دکمه ی پرداخت با توئیت برای دانلود

بعد از تنظیم سطح دسترسی برنامه شما نیاز دارید بر روی دکمه Test OAuth  کلیک کنید و سپس اطلاعات مربوط به کلید استفاده که برای افزونه مورد نیاز است برای شما قابل دریافت میشود . حالا اطلاعات را در افزونه وارد کنید و تنظیمات آن را ذخیره کنید .

چگونه فایل دانلودی به افزونه اضافه کنیم ؟

برای افزودن فایل دانلودی به افزونه از قسمت Upload Files  میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید ، تصویر زیر را مشاهده کنید :

pwt-uploadfilesبعد از اینکه فایل را آپلود کردید میتوانید آن را در قسمت Manage files مدیریت کنید .

ساختن دکمه ی Pay With a Tweet :

برای ساختن دکمه ی پرداخت با توئیت شما نیاز دارید تا در منوی افزونه گزینه ی New paymend button را کلیک کنید ، سپس عنوان و متن اون چیزی که قراره کاربر با کلیک کردن روی دکمه توئیت کنه رو وارد میکنید ، جزئیات رو توی تصویر میتونید به صورت کامل ببینید :

pwt-newbutton1گزینه ی سوم توی صفحه مربوط به تصویر دکمه میباشد . تصویر دکمه برای نمایان شدن تصویر مربوط به دکمه ی توئیت میباشد .بعد از اینکه تصویر رو انتخاب کردید باید فایلی که در هنگام توئیت کردن قابل دانلود میباشد رو انتخاب کنید :

pwt-newbutton2

گام آخر : قرار دادن دکمه ی پرداخت با توئیت در صفحه یا نوشته 

بعد از این که دکمه ی خودتون رو ساختین لازم دارین که به قسمت Manage button یه سر بزنین ، برای هر دکمه یک کد میانبر توی سایت وجود دارد ، برای نشان دادن یک دکمه توی مطلب یا صفحه باید شورت کد مربوط به دکمه رو توی متن صفحه یا مطلب قرار بدید و سپس اون مطلب رو منتشر کنید .

با این کار خیلی راحت یک دکمه پرداخت و دانلود به ازای توئیت ساختید !!! برید حالش رو ببرید بعدش بگید آی وحید بد !