سلام خدمت همه ی عزیزان دوست داشتنی ، باز هم اومدیم پیشتون با یک آموزش کامل وردپرس ، سریع میرم سر اصل مطلب.در این آموزش قصد داریم به شما یاد بدیم که چگونه به سایت خودمان فاوآیکون اضافه کنیم؟

حتما برای شما پیش آمده که بخواهید برای سایتتان یک قاوآیکون زیبا قرار دهید که مناسب سایتتان باشد . ممکن است ندانید این فاوآیکن را در کجا باید قرار داد و ما اکنون میخواهیم به شما این آموزش کاربردی را بدهیم پس در ادامه با ما باشید .

چگونه باید یک فاوآیکون طراحی کرد ؟

شما میتوانید برای فاوآیکون از لوگو یا برند سایت خودتان استفاده کنید و حتی موارد دیگر ، این کار با استفاده از نرم افزار فتوشاپ امکان پذیر میباشد . اندازه ی پیشنهاد شده برای یک آیکون سایت 500 پیکسل از هر دو طرف میباشد ، ممکن است این آیکون باید مربع شکل باشد اما ظاهر آن فرقی نمیکند، فقط شما باید آن را آماده کنید .

برای اینکه بکگراند سفید تصویر شما مشخص نشود میتوانید حالت Transparent را برای تصاویر فعال کنید تا پس زمینه ی خالی تصویر به صورت سفید نمایش داده نشود .

چگونه به سایت خودمان فاوآیکون اضافه کنیم؟

افزودن فاوآیکون به وردپرس نسخه 4.2 و ماقبل آن

همانطور که میدانید جدیدا نسخه 4.3 وردپرس منتشر شد ، ممکن است دوستان از نسخه های 4.2 و ماقبل آن استفاده میکنند ، برای افزودن فاوآیکون به نسخه های قدیمی وردپرس باید فاوآیکون را درون پوشه ی اصلی ( روت ) سایت خود قرار دهید و سپس فایل header.php را ویرایش کنید و کد زیر را درون آن قرار دهید :

<link rel="icon" href="https://www.ivahid.com/favicon.png" type="image/x-icon" />
<link rel="shortcut icon" href="https://www.ivahid.com/favicon.png" type="image/x-icon" />

*به جای ivahid.com آدرس سایت خود را قرار دهید همچنین مطمئن باشید نام فایل favicon.png میباشد .

اگر قالب شما فایل header.php ندارد یا نمیتوانید آن را پیدا کنید نگران نباشید . شما میتوانید با استفاده از افزونه ای به نام Insert Headers and Footers کد مورد نظر خود را درون فایل هدر قرار دهید .

آموزش افزودن فاوآیکون به سایت در وردپرس 4.3 :

در وردپرس 4.3 این کار برای شما راحت تر شده و نیاز به کد نویسی نمیباشد . برای اینکار از قسمت نمایش » سفارشی سازی » هویت سایت و سپس قسمت نمادک سایت میتوانید فایلی برای فاوآیکون سایت خود قرار دهید .

این همه ی کاری بود که در پاسخ به سوال “چگونه به سایت خودمان فاوآیکون اضافه کنیم؟ ” میتوانستید انجام دهید !