در سه قسمت قبلی از این آموزش 9 کار از لیست کارهایی قبل از تعویض قالب باید انجام دهیم را برای شما توضیح دادیم . امروز هم میخواهیم 3 کار دیگر را برای شما از سری آموزش چه کارهایی قبل از تعویض قالب انجام دهیم را آموزش دهیم ، امیدواریم که با این سری آموزش ها نکته ای مثبت در هنگام خروج از سایت آی وحید به همراه داشته باشید . پس با ما همراه باشید …

چه کارهایی قبل از تعویض قالب انجام دهیم ؟ - قسمت چهارم

 

 

چه کارهایی قبل از تعویض قالب انجام دهیم ؟ – قسمت چهارم

 

10- کاربران خود را از تغییر قالب خود با خبر کنید !..!..!

حالت تعمیر در سایت خود را فعال کنید ، و متن سریعی با مضمون مشابه متن زیر بنویسید :

توجه ، سایت برای حدود 15-20 دقیقه برای بررسی های کلی و تغییرات ظاهری از دسترس خارج شده است و لطفا پس از باز شدن مجدد سایت ؛ سایت را بررسی کنید و اگر قسمتی مشکل داشت به ما اطلاع دهید

با این کار به کاربران خودتان هم این حق رو میدهید تا نظر خودشان را بیان کنند و یا اینکه مشکلات سایت را به شما اطلاع دهند . وقتی مشکلاتتون رو فهمیدید ، میتونید به حل کردن اون فکر کنید .

 

11- هرس کردن افزونه ها !

شما قراره سایتتون رو بالا بیارید با کلی امکانات باورنکردنی مربوط به خودش ! اما نباید سایتتون رو زیادی شلوغ کنید ، باید بگردید افزونه هایی که به درد نمیخورن و جای اضافی توی سایت و هاستتون گرفتند رو حذف کنید ، اینجور به سرعت لود سایتتون هم خیلی کمک میکنید ، پس این نکته یادتون باشه ، افزونه ی اضافی خوب نیست !

12 – تغییرات رو با احتیاط انجام بدید 

شما الان دارید روی سایت جدیدتون کار میکنید ، این سایت جدید مثل یک نوزاد هست یا بچه کوچولو ! این دوتا زیاد فرقی نمیکنه ! مهم اصل موضوع هست و اون اینه که باید حواستون بهش باشه ، تک تک کارهایی که میخواهید روی اون انجام بدید باید حساب شده باشه ، پس بی گدار به آب نزنید.

 

امیدواریم از این قسمت آموزش هم استفاده ی کافی رو برده باشید …