افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس با سلام به تمامی دوستان آی وحیدی که دارند این مطلب رو مطالعه میکنند . توی این مطلب آموزشی قصد داریم تا نحوه ی افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس رو به شما آموزش بدهیم . بعد از خوندن این مطلب آموزشی انتظار میره که شما بتونید برای صفحه ی ورود کاربران خود لینک سفارشی قرار بدید !!!

افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس

بعضی از کاربران از ما پرسیده بودند که آیا امکانش هست که لینک صفحه ی ورودی وردپرس را به لینک دلخواه تغییر دهیم ، به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم آموزشی با نام افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس برای کاربران عزیزی که این سوال رو داشتند آماده کنیم که دیگر هیچ کسی مشکلی نداشته باشد .

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که افزونه ی لینک سفارشی ورود را دانلود و نصب کنید . بعد از اینکه افزونه نصب و فعال شد تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که از قسمت تنظیمات ، به گزینه ی پیوند یکتا یا Permalinks رفته و سپس لینک مربوط به صفحه ی مدیریت و ورود کاربران را در آنجا وارد کنید .

افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس
افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس

فقط در تنظیمات پیش فرض پیوندهای وردپرس ، نوع پیوند رو روی نام نوشته که از لحاظ سئو هم خیلی بهتره قرار بدید .

شما با استفاده از این افزونه میتوانید لینک های زیر رو سفارشی سازی کنید .

  • لینک صفحه ورود
  • لینک صفحه ی ثبت نام
  • لینک صفحه ی فراموزشی گذرواژه
  • لینک صفحه خروج
  • لینک مقصد پس از ورود موفق
  • لینک مقصد پس از خروج

کار کردن با این افزونه بسیار راحت و آسان هست و امکانات کاربردی به سایت وردپرسی شما اضافه میکنه . پیشنهاد میکنم این افزونه رو نصب و فعال کنید ، ضرر نداره امتحان کردنش !

اما چرا ما باید بخواهیم لینک سفارشی صفحه ی ورود داشته باشیم ؟

خیلی از کاربران تازه کار معتقدند با داشتن لینک سفارشی صفحه ی ورود امنیت سایتشان بیشتر میشه اما این حرف کاملا غلط هست .

تغییر لینک صفحه ی ورود اصلا تاثیری در بهبود امنیت سایتتون نداره و فقط یک مسئله ی شخصی مربوط به علاقه ی مدیر سایت است . اگر شما این کار رو به خاطر امنیت میخواستید انجام بدید باید بگم بهتره انجام ندید چون تاثیری نخواهد داشت . فقط اگه دوست دارید به خاطر سلیقه لینک دلخواه داشته باشید میتونید این کار رو انجام بدید .

امیدواریم که از خواندن مطلب  افزودن لینک سفارشی صفحه لاگین وردپرس استفاده ی کافی رو برده باشید . تا مطلب بعدی همه ی شما رو به خدا میسپارم .